Repte CCXII "Retorno"

sábado, 24 de septiembre de 2011

8 comentarios:

Octavi dijo...

Mini punto y punto para el equipo de los xaxos.

M'agrada molt aquesta A oblidada pel temps y per les damés lletres.

M'agrada també el rotllo post-apocaliptic.

cmntez@gmail.com dijo...

Arribo tard! Punt per aquesta "A" de records "Brossians".

Sergio dijo...

M'ha costat pillar el tema, pero molt bona foto! No point

Marçal dijo...

No entenc el tema... Algú me l'explica?

Marçal dijo...

La foto m'agrada però no lligo caps!

Xesca dijo...

M'encanta la foto, els tons, tot, però... jo tampoc no "pillu" :(
Explica, si us plau...

Xesca dijo...

Sergi, molt bé tot això que dius a l'entrada d'en Lluis però... No ens explicaràs res de la teva foto???

Personalment li he donat moltes voltes a això de la "A".

Com ja vaig comentar m'agrada molt l'estètica de la foto, els colors, tot, però no vaig saber pillar el què.

Després de donar-li moltes voltes l'única cosa que se m'acudeix és què, com que la "A" és la primera lletra de l'alfabet i "retorn" pot ser sinònim de "tornar a començar"... Doncs això. Ja som al cap del carrer.

Salut companys!

Anónimo dijo...

cert,jo també he pensat en la A com tornar a començar. Si afegim aquesta atmosfera que diu l'Octavi, podem pensar que hi ha un nou inici...