En el lugar equivocado

viernes, 16 de septiembre de 2011

22 comentarios:

Sergio dijo...

Eps! Tinc un super problema... He marxat el finde fora i m'he endut la camara i el portatil per fer el repte... Pero m'he deixat la bateria carregant... A mes internet no va... So sorry, no podre participar, a mes la idea den Lluis es molt millor q la meva! :P. Si algu vol substituirme benvingut sigui.

Lluis-T dijo...

wuenu
si no es deixa caure ningú demà reptarem de nou

cmntez@gmail.com dijo...

El fet d'estar el finde fora sense bateria ja és la teva imatge "en el lloc equivocat". Massa agosarada aquesta performance.

cmntez@gmail.com dijo...

Quina mena de bolets prens, Lluís?

Marçal dijo...

Bona foto Lluís! De bones a primeres, no hauria dit que era una foto teva. Veig un gir a la línia d'estil al que ens tens acostumats.

Damián Costa dijo...

Està bé però no m'acava de fer el pes... PUNT PER EN SERGI per la seva performance, com bé ha dit en Cris.

Jeje.

Xesca dijo...

:O Des de quan Blogger ha implantat aquesta merda de visor d'imatges???!

Sergio dijo...

Gracies a tots per la comprensió. Cris, no em val lo de performance, aquí fem fotos, no ballaringuis mig despullats!! :)

Lluis, molt bona idea, com has resolt técnicament la foto no m'acaba d'agradar, només pel fet que has aplicat un efecto "olas" que encara que sigui lleu, no el veig gens necessari. No ajuda, més aviat enturbeix (es diu així?).

Bon repte en solitari!

Lluis-T dijo...

hola, gracies pels (pocs) comentaris...
fluixet ultimament, no?
va, vinga, algú s'anima adir alguna cosa més de la meva foto? què veieu, quina història us ve al cap... va comenteu!
Per cert, Sergi, vols que continuem tu i jo aquesta setmana també?

Grey dijo...

Ahhhhhh! NO l'entenía, pero deu ser que en el lugar equivocado estava una cosa per terra, i ha tropeçat al sortir de la dutxa... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!

Técnicament no m'ajudes gaire, el retoc arrugant les plantes dels peus i la textura de la tovallola no em convenç. Es més, penso que el teu nivelll et permet millorar això, i també el tons beig de les parets, que t'han quedat amb un beig artificial...

Tot i així, com que la proposta d'en Sergi te tal quantitat de matitzos que cerebralment no puc acabar d'asimilar-los tots de cop, t'endús el meu punt totalment carent de valor... Dixit!!!

Xesca dijo...

"Totxo se despierta con la sensación de haber dormido más de lo habitual.
A través de su mirada acuosa rodeada de legañas percibe que hay más luz de la acostumbrada en su horario de paseo matinal.
Se pregunta qué ha podido suceder.
Lentamente, y no sin esfuerzo, consigue ponerse a cuatro patas.
Abandona su capazo, bosteza enérgicamente y se despereza.
Sale al pasillo y se dirige a la cocina para beber agua.
Vuelve sobre sus pasos y prosigue hasta el salón.
Ve a su dueño tumbado en el suelo y se pregunta porqué no está tumbado en la cama o sentado como siempre en el sofá.
Por primera vez en sus años de convivencia se siente abandonado.
Da media vuelta y, con el rabo entre las patas, vuelve a su capazo a esperar…"

Aquesta és la història que a mi em ve al cap :D
M'agrada la foto!

Damián Costa dijo...

La verdad es que lo único que no me ha gustado de la foto es el efecto de olas. Pero el resto me gusta, incluído el microgranulado de toda la foto, o el beig que no le ha gustado a alguien.

Sergio dijo...

Lluis, repta a algu altre. Vaig de cul aquesta setmana i ja passem el dijous!

Anónimo dijo...

gràcies per l'esforç adicional.
Xesca, la teva història m'ha arribat al cor (serà perque tinc gosos?)
no s'allunya masa del que tenia en ment; algú que es troba sol a casa de repent no sap com es troba a terra sense saber que ha pasat (algú ha entrat a casa). He volgut reforçar la història amb un punt de vista com el del personatge i l'efecte ona volia potenciar aquest aturdiment.
L'altra és que no se que trobeu amb el veig de les parets, quan ens posem a buscar peros....
Estava de viatge i m'ho vaig pasar bé muntant aquesta història...sense pretensions, of course

Anónimo dijo...

aix Damià, lo del punt m'ha dolgut, perdre contra una altra foto pot ser doloròs però perdre sense contrincant es esfereidor. Estic en shock

Damián Costa dijo...

Saps que t'estimo malgrat hagis perdut enfront el no-contrincant... jeje...

Xesca dijo...

Llàstima de no saber el nom del teu gosset... :S

Grey dijo...

Realment es necessari que expliqui que el meu comentari era de conya?

Que collon m'importa a mi el color de les parets!!!!

De fet no feia res més que parodiar-vos a tots vosaltres, que sempre busqueu els peros més inverosimils...

Serà que la paja en el ojo ajeno... juas

cmntez@gmail.com dijo...

Olé! Quina conversa! Acabo de descobrir que el meu ratolí té una rodeta infinita! El blog torna a respirar, bé!

Anónimo dijo...

gràcies Grey,

mira el que haig de fer per aconseguir comentaris al repte,:)
19!!! i amb una sola foto!!

Grey dijo...

Foto horrible i patetica, tot s'ha de dir...

somos bipedos dijo...

Doncs com per a gustos, colors, a mi m'ha agradat l'efecte ona ( o com es digui). Potser perquè no entenc, potser perquè la mallorquina em recorda a les cases vora el mar del mediterrani, les arrugues dels peus la sorra de les dunes subaquàtiques vora els camps de Posidònia maresmenca. Molt ben trobada Lluis. Et felicito. A més a més, els peus i el terra estan nets (això se'n diu polir els detalls de la foto).