Repte CCIX - Actituds

viernes, 2 de septiembre de 2011






9 comentarios:

Sonia Arias dijo...

Casi punt però m'ha agradat una mica més l'altre repte. M'encanta l'ou número 2 començant per dalt xDD.

Anónimo dijo...

punt!

Xesca dijo...

Gràcies als 2!

Sergio dijo...

Em va agradar la foto nomes veure-la. Molt bona manera de solucionar el repte!!

Tot i que donant-li voltes, pot semblar que son estats d'anims i no actituds.

Técnicament molt bé!

Xesca dijo...

Moltes gràcies Sergi.

Bé, el que volia reflexar son actituds entre persones.

Anónimo dijo...

t'he donat el punt perque m'ha agradat els bis a bis entre ous (les actituts entre els ous-les persones-)
No sabria dir si ho has retocat o t'has currat pintar els ous, diria que ho has retocat, donat que sembla que tots eren ous "roig", vist els de les puntes.
Com sempre m'agrada la estètica lomo que li dones darrerament a les teves fotos, però sense abusar eh!
Sugerència: potser hagués deixat un dels bis a bis clarament destacat en un punt fort de la imatge per destacar, per exemple, la ira (una actitud molt humana).
Enhorabona!

Xesca dijo...

Je je, moltes gràcies Lluis.

Els ous en realitat son pilotes de ping-pong dels xinos... :D

Les blanques son blanques; les carbasses son carbasses... Les carones les vaig dibuixar sobre les pilotes amb un permanent.
La ouera és de veritat, però esta capgirada perquè per la banda que s'hi posen habitualment els ous les pilotetes quedaven massa ensorrades.

Vaig tenir una mica de problema amb la il·luminació perquè algunes son una mica lluentes i no m'agradaven els reflexos, però ho vaig resoldre fent la foto a ple Sol amb un "parasol" de color crema.
I sí, no abusarem del "lomo" però és que m'encanta el dramatisme que dona a determinades imatges XDDD

Damián Costa dijo...

Sé que arribo tard, però comentaré igualment.

Jo hagués votat la teva foto.

M'ha agradat la forma de solucionar un repte molt difícil i, a més, amb humor.

Coincideixo amb el fet que després de probar el lomo-style, intentessis cercar un altre estil. Però tots sabem que no sempre es pot investigar.

També, aquesta opció t'ha permés reproduir moltes actituds en una sola pressa i aixó m'ha agradat.

Sento no haver pogut votar.

Grey dijo...

Un recurs força divertit, i del que reconec també (i aquí tinc ventatja sobre la majoría) la teva autoría. Potser sigui perque personalment no es el primer cop que veig caretes teves dibuixades ja sigui a ous, pilotetes, amb permanents o pantones...