Repte CLXXIV: "Merda"

sábado, 25 de diciembre de 2010

Be doncs aquí va la meva, i Bon Nadal.

12 comentarios:

Gerard dijo...

En Sergi em comenta que postejarà la foto aquesta nit.
Ha estat malalt i no ho ha pogut fer abans.

en Sergi dijo...

merci, nen, amb grip el dia de Nadal, pfff...

El Costillero dijo...

Molt explícit, quina foto de merda que has fet...

Punt.

cmntez@gmail.com dijo...

Una representació teatral de la sort, una merda de festa... o vés a saber què! Sigui com sigui has captat tot el glamour de la merda! Si Paris Hilton hagués de trepitjar una hauria de ser aquesta!
Punt!

Sergio dijo...

Quina merda més glamurosa!

Continuant amb e que diu el Cris i anant més enllà: No estem veient l'autentic aspecte de la Paris Hilton?
O pot esser un icone, que pot representar a qualsevol famos/a de merda.

Gran foto!

Punt!

Marçal dijo...

M'agrada moltíssim la conya d'il·luminar a la merda tant sofisticadament. Casi que podria sortir en una pàgina de la Vogue on Pfizer hi anuncia unes noves pastilles que prometen resultats consistents...

Punt!

Lluis-T dijo...

una merda espectacular. Mai l'havia vist amb tanta textura i presentada com estrella de la nit.
Aquesta foto de merda mereix un punt però no el puc donar a no ser que allargueu votacions...
Enhorabona.

Damián Costa dijo...

Jo també arribo tard, però questa hagués sigut la meva opció.
M'ha agradat molt que giressis la truita y na cosa que habia de sembla lletja la fessis atractiva.

Bon Any Nou!!!

Lluis-T dijo...

Gerard, volem nou repte!!!!!

Gerard dijo...

perdoneu pel retard però he estat liat amunt i aball. Ara penjo el nou repte. I després comento.

Gerard dijo...

Primerament moltes gracies al Sergi per tot i estar malalt realitzar l'esforç de pujar la imatge.
Respecte la imatge, la meva intenció ha estat representar una cosa tan lletja i fastigosa de la Manera més glamorosa possible. Les lectures de la imatge són múltiples referides a la publicitat, el glamour o l'engany servit per la fotografia.
La merda en qüestió i perquè no en quedin dubtes, pertany al cocker d'una examiga que ja no em parla després de trobar-me fent fotos a casa seva de les deposicions de la seva gossa.
Conyes apart, ha Estat una sessió de merda amb un retoc de merda per fer una autèntica foto de merda com s'ha dit més amunt. Jeje en fi, que mai més.

Grey dijo...

A favor: L'estética, espectacular. Directe. La teva valentía i aguante. Molt bona volta al concepte, transformant en novedós el que tothom imagina. La foto en sí mateixa.

En contra: Al ser inevitablement fastigosa, tira una mica enrrera.