Repte CLXXI: "Llum!"

domingo, 5 de diciembre de 2010

5 comentarios:

Grey dijo...

Veig un intent de, amb un gir sencill d'efecte, fer d'una imatge corrent una imatge que s'ajusti al repte. Portar el repte a un altre terreny que no sigui pas el que esperem, es una técnica amb la que em sento prou identificat, però en aquest cas em manca que l'imatge en sí mateixa em diguès quelcom també, ja que l'efecte no m'ha convençut prou. Bon intent.

Marçal dijo...

Aquesta imatge em porta records de l'època en què revelava negatius en blanc i negre. Un lloc de treball que podria ben ser un laboratori. L'invertit et fà pensar en la relació llum i química tant estreta que existeix en aquesta espècie de caus.
La veig.

Punt

Lluis-T dijo...

suposo que ja no es pot votar...això és una guerra nuclear?

Damián Costa dijo...

Hola.
No sé si he pogut deixar-ho clar o no però no va ser un intent d'ajustar-me al tema. Al contrari: vaig escollir aquesta imatge corrent perquè no volia que tingués cap importància el contingut de la imatge.
El que vaig intentar fer és, com diu en Marçal, un estudi de la llum. D'on és, on s'amaga, com trobar-la i com revelar-la.
Vaig fer una foto del despatx de casa amb molt poca llum amb un temps d'exposició de 2 minuts i una obertura a tope perquè pogués captar alguna coseta.
Després vaig probar diversos efectes amb el fotochó fins que vaig trobar el que més s'apropava al com volia que es "revelés" la llum.
Evidentment, el primer que vaig probar era el negatiu, com diu el Marçal. Però el vaig trobar difícil d'entendre segons les pautes que jo em marcava i vaig probar altres formes.
I aquest és el resultat.
Crec que m'ha agradat aixó de les llargues exposicions: probaré més coses així.

Damián Costa dijo...

Suposo que no esperàveu que jo em decantés per buscar alguna cosa més tècnica. Jeje.