Repte CLXXIII: "Dilluns"

domingo, 19 de diciembre de 2010

15 comentarios:

Marçal dijo...

És una llàstima no poder votar.... DEmà seré fora i no ho podré fer tampoc. Bon dilluns Gerard!

Sergio dijo...

Bonissima! Molt bona posta en escena, llum molt natural, idea directa i devertida ;)

Possiblement t'hagués donat el punt!

Lluis-T dijo...

bé, no se que ha pasat però estem a dilluns i no hi ha foto d'en Markitus, per tant Gerard ets el guanyador

Damián Costa dijo...

Malgrat l'absència d'en Markitus, m'agradaria comentar breument.

Molt bona la producció: és d'aquelles superproduccions que estan al servei de la idea, sense despistar-nos ni enganyar-nos amb focs d'artifici.

M'ha agradat aquesta llum difosa i la tonalitat que agafa.

El "pantallazo azul" del render no acabado, es cojonuda (jeje) pero no cuadra mucho, aunque ya puede darse esta situación, con el teclado mac (pero esas cosas no son detectables por todo el mundo: hay que conocer a Windows y a Mac).

Si tuviera que decir algo que no me acaba de gustar serían los 3 pósteres de la pared. No sé si están realmente en tu pared, pero da la sensción de añadidos en "postpo" y eso hace que no me gusten (aunque el de la derecha me ha hecho bostezar en el mismo momento que lo he mirado, jeje).

Buena propuesta.

cmntez@gmail.com dijo...

No entro per donar cap punt sinò per felicitar-te per la bona imatge.

Xesca dijo...

Je, je, m'encanta!!!
I a més avui s'escau d'allò més...
Té molts detalls. Després a casa me la repasso amb calma, que ara sóc a classe.
Felicitats!

PD - Markitus: Ande andas??? ¬¬

Marc Arisa dijo...

Estic viu...
Perdoneu, no he pogut fer la foto, he tingut un finde molt mogut i no m'ha donat temps. No he tingut ni un moment per connectar-me i avisar. Disculpeu.

Es una llastima pq la meva idea anava per la mateixa línia i hagués sigut divertit veure els comentaris.

Si voleu la faig i la penjo, evidentment sense optar a vots, però només per no deixar un buit, que dieu?

Se que no mola guanya així però has guanyat!! Molt bona foto per cert!!

Sergio dijo...

Mark, si et ve de gust fer-la i pujar-la nosaltres encantats!

Damián Costa dijo...

Sí!
A mi m'agradaria verure la teva proposta.

Xesca dijo...

A mi també! :)

Octavi dijo...

puja-la-l'hi-ho'ns!!

Marc Arisa dijo...

Ok doncs a veure si dema tinc un moment, la faig i la penjo. segur que si.

Vinga no deixem que la il·lusió es perdi!!

Marc Arisa dijo...

Soc en Markitus, per cert he decidit canviar el nik, i posar el meu nom. A partir d'ara el nik és Marc Arisa

Gerard dijo...

Moltes gràcies a tots pels comentaris malgrat la falta de contrincant.
Estic d'acord amb la resta i vull veure també la teva fotografia Marc.

Lluis-T dijo...

Gerard, m'agrada molt la teva proposta: el codi de barres al clatell, el café "intravenoso", tot plegat una gran sensació de derrota, sentinment molt identificable amb els dilluns.