Repte CLXXII: "Quan el vent bufa"

lunes, 13 de diciembre de 2010

7 comentarios:

Damián Costa dijo...

La veritat és que no tinc res a dir en contra de la foto i suposo que per aixó m'he decantat per la d'en Lluis.
La temàtica, el color, l'enquadrament,... ho trobo una mica perfecte, de manual, i suposo que per això aquesta vegada no m'ha atret.
Ho sento, no hi ha punt aquesta vegada.

Gerard dijo...

Punt!!
Bona imatge molt dinàmica i representativa de una jornada en la que bufa el vent.
Molt encertada la il·luminació en contrallum i la composició panoràmica.

Marçal dijo...

Doncs a mi també m'ha agradat la teva proposta.
No la trobo ni tant de manual ni tant clàssica com diu el Damià. Entenc que la del Lluís ens vol poratr cap a una lectura menys evident i això sempre es fà interessant però en aquest cas a mi ja em funciona.

Punt

en Sergi dijo...

Punt, anyorant poder comentar una mica les fotos...

Marc Arisa dijo...

Quina es la data limit de les votacions?

Damián Costa dijo...

Si no m'equivoco, ja ha passat.
És finas ahir a les 12 de la nit, no Lluis?
És a dir que has guanyat (enhorabona) i has de reptar.

Lluis-T dijo...

Les dates son:
Penjar foto: fins dissabte a les 12 nit
Votacions: dilluns fins a les 12 migdia
Proposar nou repte: fins dilluns a les 12 nit.

Com que varem postejar tard varem extendre les votacions fins dilluns a les 12 nit.

O sigui que et toca reptar Maritus!