Repte CLXXIII: "Dilluns"

lunes, 20 de diciembre de 2010

8 comentarios:

Marc Arisa dijo...

Aquí teniu la foto.
Us la devia.

Sergio dijo...

Gracies.

Bona!

Gerard dijo...

Bona Imatge!!!
Realment s'ha de ser un superheroi per sobreviure els Dilluns.

cmntez@gmail.com dijo...

Un d'aquests em faria falta per dilluns, dimarts, dimecres, dijous i potser també divendres. Dissabte és el meu dia i diumenge li cedeixo al Senyor per jo dormir.
Fins a tres despertadors he arribat a tenir a tauleta, beneït sigui l'inventor de "snooze" que ja podria tenir nom de teleserie americana de series yonquis. Snooze i com fer baixar la trempera matinera, títol ara només falta un guió a base de porros i molts fulls i dos protas, obligat una tia de pits durs no importa la seva procedència tan poden ser de la Quirón (les operen aquí?) o sa mare (què ningú li pregunti) i un tio a base de pastilles i tabletes i a rodar. Quin crack! Que al llit no es fan coses bones? Bueno!

cmntez@gmail.com dijo...

Per cert, bona imatge. Llàstima d'haver arribat tard però bona idea de penjar-la tot i què sigui després. Hi han precedents? Aquest podria ser un. Aquí trabaja hasta la Paca!

Marc Arisa dijo...

jajajajaja... per aixó la penjo per comentaris com els teus!!!

Jo crec que es el que hauríem de fer tots, es a dir quan passin aquestes coses, que no molen,,,(arribar tard), penjar la foto que haguessis fet per honor i respecte al repte i al contrincant.

Son coses q passen i sap greu.

PD: sobre el comentari jajaja, molt bo... sense cometaris, només que jo també he arribat a tenir 3 despertadors i cada cop els poso me lluny per tenir que aixecar-me a apagar-los.

Marçal dijo...

S'agraeix el gest de postejar a misses dites! Crec que és una pràctica que caldria seguir fent. L'altra part participant i tota la resta mereix l'esforç.

Sí senyor!

D'altra banda, es planteges una bona foto dillunsera!

Lluis-T dijo...

bona proposta. M'agraden els colors saturats i la idea del superheroi que s'ha de ser per aixecar-se a aquestes hores. Em destorba la composició, encara que la lectura de la imatge rellotge-mà dormint és bona.
Felicitats per postejar inclús fora de termini, exemple a seguir.