Repte CLXXI: "Llum!"

miércoles, 1 de diciembre de 2010

13 comentarios:

Damián Costa dijo...

Joder! Qué ràpid!

Això és que algú marxa de pont?

Jo no la podré penjar fins dissabte.

Marc Arisa dijo...

Sisi jejeje, esq no torno fins dilluns a la nit.
I no tindré internet ni res. Així que aqui està.

Bon pont a tots!!

Xesca dijo...

Punt!

Voto ara (així no se'm passa)i ja comentaré (que ara tinc pressa).

Bon pont a tots!

Sergio dijo...

Punt expres!

Gerard dijo...

Punt!!!

Grey dijo...

M'agrada el moment que recreas. M'evoca una possible historia i això sempre es un punt més que favorable per mi. Està xula.

Punt.

Marçal dijo...

Bon moment escollit on la llum és clarament un actiu importantíssim. Només em molesta una mica l'arbust desenfocat que es solapa amb la caputxa de la casa d'en Gargamel...

Gerard dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
Lluis-T dijo...

sembla que s'obri el cel.. però un pel masa evident...

Octavi dijo...

Punt Expres!

Damián Costa dijo...

M'ha agradat la teva foto. Potser sí que és una mica massa evident la relació amb el tema, però és així: ha d'haver una relació.
És com el dit de Déu obrint-se pas entre els núvols en forma de llum.
A mí no em molesta el desenfoc de l'esquerra, ni el moviment de la dreta. És més: trobo que li donen un punt de misteri que l'agraeixo perquè així puc doner-li alguna volta més al cap. Jeje.

Damián Costa dijo...

Ah! M'oblidava: enhorabona.

Marc Arisa dijo...

Gracies Damián!! Bueno gracies a tots, que ja feia temps que no participava i que no guanyava.

aixi doncs... a reptar.

PD: l'arbre esta alla per donar un toc de misteri, un toc de incertesa en el tema de Deu i la mare que el va parir. jejeje.