Repte CXXXIX "Submergir"

sábado, 17 de abril de 2010

6 comentarios:

Xesca dijo...

:O

No vull saber perquè la foto és en blanc i negre, i no en color... Ni tampoc preguntaré per l'estat en que es troba el submergit perquè prefereixo pensar (ingenuament), que es correspon amb la part superior del maniquí usat al "Repte CXXX: Ostia!"...

PUNT pel Sr. Espantabèsties i la seva escenografia :)

El Costillero dijo...

Punt

Sergio dijo...

M'explica una historia d'una manera irreverent, amb sentit de l'humor, i això m'agrada. Hem recorda a un estruç que s'amaga del mon degut a la seva pròpia inseguretat.

Técnicament està molt bé, el blanc i negre ben potent i la composició ben trobada.
L'únic que no m'omple es la brillantor o lens flare que hi ha sobre el fluorescent, però es un detall sense importància.

Point!

Lluis-T dijo...

la trobo una imatge prou inquietant i aquest aquari realment fa grima, estrany que hi hagin encara peixos (vius).
El punt de vista el trobo molt encertat.
Pero no hi ha punt.

Marçal dijo...

Tot i que l'enquadrament no em convenç massa i a primera vista costa reconèixer que passa, m'agrada lo esperpèntic de la situació que crees.
Tècnicament millorable, però m'ha conmogut més que la d'en Cristòfor.

Punt

Marc Arisa dijo...

No tinc res mes a dir que: PUNT!!!!
Gran Foto, a mes te un punt de mal rollo, que m'atrau.