M'estic quedant sense pasta!!!

sábado, 3 de abril de 2010

6 comentarios:

dani dijo...

massa elements barrejats, una mica Torrente.......sense punt

en Sergi dijo...

Patruiando la siudá, patruiando la siudá, jeje...
Guionista tenias que ser!
La pasta alimentária fa presència també en la teva història, però rodejada d'una narració paral·lela. El "secuaz" en qüestió rendint comptes amb el "Toni" de torn, em crida l'atenció l'analogia entre les pastes, presentant les dues en color, contraposant el B/N a la resta de l'imatge.
Punt per la familia!

Marçal dijo...

Bé, al paquet encara hi queden uns eurets!.
Veig que la idea ha anat seguint un mateix cami en les dues fotos. Pensava poder veure dues interpretacions ben variades. No m'agrada el desaturat mixte que li has fet. Crec que és molt difícil trobar una bona oportunitat per fer-ho.
Ataques el tema per dos vessant i això m'agrada però el resultat final no em plau massa.

No punt

Lluis-T dijo...

bé, sento no haver pogut participar, però no he tingut conexió.
diria que m'agrada molt el punt de vista, curiosament el mateix que Xesca, però no li trobo el que al blanc i negre/color.
LA idea combinant dues "pastes" no m'acaba de fer el pes.

Sergio dijo...

Una llástima eltema del desaturat Ramón. Tota en blanc i negre hagués quedat molt millor!!

Xesca dijo...

La idea em sembla força bona i t'ho has currat però, visualment m'atabalen una mica tants elements sobre un fons que tampoc ajuda massa.
També coincideixo en el tema del desaturat, tot i que... jo el vi també el veig en color!!! :)
Salut company!