" Els ocells han arribat "

sábado, 24 de abril de 2010

5 comentarios:

Xesca dijo...

A ben segur l'idea era bona però la trobo massa paranòica. Si no fos pel "Sol" somrient fins i tot et diria que l'imatge em fa "por" :)
Aquesta setmana em decanto per algo més bucòlic.

Damián Costa dijo...

Parece ser que el Arnau, nuestro Arnau, ha vuelto a sus orígenes: desenfoque y oscuridad.
Lo siento, Arnau, pero no entiendo demasiado la foto o, más bien, qué pretendías con la foto. La composición me parece un poco azarosa y el desenfoque, que en otras ocasiones creo que has usado con mucha intención, me resulta molesto, más que enigmático.

[... 15 min. después ...]
Creo que empiezo a entender algo a base de mirarla y mirarla. ¿Es posible que la subieras, por error tuyo o del programa de subida, 90º girada a la izquierda? Mirándola con la cabeza girada he empezado a entender algo y, mientras escribo esto, me doy cuenta que seguramente no ha habido ningún error en la subida y la querías así.
Quizás la querías así, un paisaje proyectado, un atrapasueños en movimiento y un sol sonriente iluminando esta primavera, pero a mí no me ha convencido.

Lluis-T dijo...

aquest cop t'has pasat de paranoia, no hi ha punt

Marçal dijo...

Una mica com la resta, em costa entendre el que vols explicar. No sé perquè però la imatge d'uns ocells en un unterior em porta més a pensar: Encara són aquí! més que no pas que hagin arribat.

Aquesta vegada no punt.

Sergio dijo...

Jo tampoc l'acabu de pillar... Igualment això no es una cosa negativa, moltes vegades no pillo el sentit de les fotos que penjem i tot i així m'emocionen, però no ha estat el cas. Massa fosc, no hi ha una composició gaire definida, no només els ocells volen, tot està volant... Nuse.