Els ocells han arribat

viernes, 23 de abril de 2010




11 comentarios:

Sergio dijo...

http://www.flashgames247.com/games/singingbird/singingbird.swf

Xesca dijo...

Ja ja ja!
Gràcies per l'enllaç.
Molt graciós :)

Al marge d'això: PUNT.

A la teva imatge bucòlica, explícita i simple (simple de senzilla, no de vulgar) em queda clar que els ocells han arribat.

Visca la Primavera!

El Costillero dijo...

Punpunpunt! i tots morts

Damián Costa dijo...

Desde el primer momento en que vi tu imagen el sábado, empezé a tener una relación de amor-odio con ella bastante clara. Por un lado me atrae y por otro es como s me diera un bofetón cada vez que la veo. Y como todo amor y todo odio, es irracional y se magnifica hasta la saciedad.
No sé si será los diferentes niveles de enfoque de distintas partes de la foto, las transparencia que me parece ver en algunas ramas o el hijoputa del pájaro en primer plano que parece que no te quite el ojo. Y los colores me gustan mucho, pese a que les encuentro un punto de falsedad que no me los creo, pero me gustan.
Xesca dice que le da miedo la foto del Arnau. A mí me da miedo ésta.
Me da la sensación de ese lugar bucólico e idílico donde, después de todo el día de trinos y vuelos, al caer la noche, salen los monstruos, los buitres, las aves oscuras de la noche para extraer los ojos a los caminantes que se atrevan a entrar en, el que creían, bucólico bosque.
PUNTO.

Lluis-T dijo...

a mi si que em fan por, em recorden els ocells de "los pájaros"


2 punts (un d'en Sergi Lopez, que no te conexió i m'ha demanat que voti per ell) i un meu.

Marçal dijo...

Aquesta és una foto que m'ha fet pensar en una expo que vaig veure ja fa un temps a Vilafranca. És molt fresca i alegre i transparent, tal i com ens agradaria que fóssin les arribades d'aquests animalons.

Els desenfocs li dónen un valor afegit a la lectura de la imatge.

Puntet a la saca.

Marc Arisa dijo...

Se que es tard pero PUNT!!!!!
Molt bonica

Xesca dijo...

La veritat és que ampliant la foto, l'ull negre i lluent de l'ocell enfocat amb el bec obert, imposa una mica, eh... És com un corb tenyit de blau :S

Sergio dijo...

Bé, aquesta setmana no tenia el cap per pensar gaire, i vaig tirar per la representació senzilla del títol del repte. Content que us hagi agradat, però no pillo la vostra paranoia amb els ocells!!! Jajajaja, heu vist masses pelis? Només son uns pajarillos innocents que han vingut a cantar-nos una bonica cançó primaveral :D!

Gracies pels comments!

Xesca dijo...

Mira, no sé si he vist massa pelis però no menteixo si et dic que quant més me'l miro, més cara de mala llet li trobo... É un pajáro assesssinoooo!!! XDDD

N'Arnau dijo...

Enhorabona pel repte guanyat!Potser hauria de vigilar a l'hora d'inspirar tan profundament la Primavera perquè potser això de la hiperventilació em genera algún tipus d'estímul superlatiu que no sé catalitzar...Però el subidón mola.