Repte CXXXVI "en un lugar oscuro..."

sábado, 27 de marzo de 2010

en un lugar oscuro...

9 comentarios:

Marçal dijo...

Estreno. Aquesta vegada, no m'agrada massa la teva proposta. No li veig el què a la foto. Les llumetes al cel a lo "platillo volante ufo" no m'agraden. Tècnicament molt bona però em deixa fred. He estat cru.

No hi ha pany!

Sergio dijo...

Idem... UFOs? Constel·lacions raretes?
Tot i que sempre m'encanten les fotos fetes des de la teva terrassa, aquesta no em convenc per l'element alienígena que has posat al cel. Vamos, que no l'entenc!!

No punt.

Octavi dijo...

Mira, a mi precisament es l'element ufo el que m'ha captivat. La foto en si no em convenç, pot-ser la veig massa "corrent", que entenc que es la idea, però no sé, no m'agrada el troç de carrer escollit...

De totes formes, punt i pany.

Gerard dijo...

M'agrada la teva imatge i l'excel·lent tractat realitzat de la nit. Però no m'acabo de creure els ufo's ni la simètrica posició dels seus llums.
Potser em faltaria veure realment la nau si n'és només una.
Trobo molt bona la idea tot i que potser hagués funcionat millor en un altre localització.

Damián Costa dijo...

La veritat és que m'ha agradat molt veure l'ovni i aquesta interpretació de la vigilància a la que estem sotmesos des de "un lugar oscuro...". Però m'ha semblat una miqueta desangelada. I què vol dir aixó? Doncs que trobo a faltar un no-sé-què a un no-sé-on, que segurament déu ser el fet de que les llums de l'ovni igual podrien ser contel·lacions, com núbols o llamps i trons d'una tempesta a la ciutat.

Per contra, trobo la proposta de Ramon, malgrat que el fer un contrallum pugui ser un recurs molt emprat, és més arriscada i funciona millor que la d'en Sergi.

Certament trobo que em molesta l'antena, com diu en Markitus, però no perquè hi sigui sino pequrè estar completament sola. Si almenys hi haguèssin més elements amb l'antena i la paret, no ho faria, però estant tan sola és com que em distreu del que potser en Ramon volia.

PUNT PEL RAMON (com m'agrada cridar).

Lluis-T dijo...

ummm no veo el lugar oscuro (aqui hay mucha luz). Será de donde vienen los aliens? Acaso es la mente, ese lugar oscuro, que le hace ver visiones?
Estos OVNI no me convencen. Aunque el formato daría para obtener la sensación de que nos "caen" encima, no me la da.
La calle es muy dispersa y no aparta nada. Si no se viese a nadie, tal vez sería más intrigante.
El tejado puede ser un buen recurso, como lo ha sido en otras ocasiones, pero esta vez me ha dado más la sensación que no sabías que hacer.
Et dono el punt nomès per la tècnica.
salut

dani dijo...

Be, cap de les dues amb transporta a un “lugar oscuro”, una, a una ciutat amb excessiva contaminació llumínica,fins i tot alguns punts rebentats de llum, encara que suposo que el lloc fosc deu se a casa del ufos, si amb quedo amb aquet pensament I A PUNT, i l’altre es al anvers de una ma que per molt que estigui contra llum,no es cap lloc fosc, encara que la foto m’agrada.
estic fora de tems??

Grey dijo...

M'ha costat refer el cami que has deixat marcat per arrivar a la foscor de la que parles. I no se si l'he refet be. No se exactament si el lloc fosc es el "una galaxia muy muy lejana" o l'observador desde la foscor, o tots dos.
M'has despistat, aixi que potser el lloc molt molt fosc es el meu cervell ofuscat...
Vaja! Triple foscor al final!

Xesca dijo...

Bufff, més que tard a votar arribo tardíssim, així que només comentaré.

M'agraden molt les dues propostes, tot i que (com ja esmenta algu altre), cap de les dues em transporten a un lloc fosc.

A la d'en Sergi em sobren els platerets i a la d'en Grey l'antena però, si ells ho han posat/deixat, a ben segur que és per alguna cosa.

Bona presa nocturna i bon contrallum.

Salutacions!