hierro contra hierro

domingo, 14 de marzo de 2010

8 comentarios:

dani dijo...

ARA SI

dani dijo...

la tenia penjada del mati, però no havia posat títol, uf encara soc novato

Marçal dijo...

Aquesta vegada no em convenç l'enfoc que li has donat. Entenc molt bé que és un autèntic ferro contra ferro pero crec que precisament per tractarse de ferro, el desenfoc i el moviment li dónen una sensació de tou. M'agradaria més que la imatge fós hiper sòlida; com el ferro.

en Sergi dijo...

sóc un tio de contrastos, ja sabeu...

punt!

Marc Arisa dijo...

PUNT!!!

A part de la fotografia, que m'agrada, el que fa que et guanyis el punt, es q sense tenir q veure els 2 "hierros" xocant o tocant-se; amb aquesta imatge ja sento el xirriant soroll de les rodes xocant contre les vies.

Penso que has encertat en posar la foto en moviment, pq si arribes a fer la mateixa però estàtica, es a dir com si el tren estigues parat, no donaria aquesta sensació de sentir el ferros xirriar.

Tot i que es podria millorar, canviant el punt de vista, fent-la des de dintre el tren, com la visió d'un passatger, tot i aixi amb senzilles i efectivitat has resolt l'enigma.

PUNT!!!!

cmntez@gmail.com dijo...

Punt. Crec que estic fora d'hora.

Octavi dijo...

Punt!!!!

Lluis-T dijo...

Crec que amb només 2 participacions al repte, ja es pot intuir una certa linea en les teves imatges. Diria que subtils, tranquiles, tristes, poetiques, poc contrastades.
Inclús un punt de vista, desde abaix.
Potser nomès es coincidència, però jo crec que ja diu coses de com enfoques la foto "d'autor".

així com en la teva primera foto la carta ho deia tot, en aquest cas el rails em deixan una mica fred, i potser es tracta d'això quan parlem de ferro, però trobo que inclús imaginant aquest tren que pasa per sobre, la idea no m'encaixa o simplement no em resulta atractiva