Repte CXXXV "el temps"

domingo, 21 de marzo de 2010

Repte CXXXV "el temps"

8 comentarios:

Marçal dijo...

Crec que el concepte passa un pèl massa per davant de la foto. Tot i això m'agrada molt i només em sobra una mica d'escés de textura.

punt per tu

Lluis-T dijo...

ostres, hem fa mal a la vista o es la meva pantalla? veig un contrast molt petat que em despista de la visió principal que serien aquestes sèries sense fi, com si fos un naufrag o un pres, que nomès aspira a anar veient pasar el temps sense remei.
No trobo la idea tan "conceptual" com ens tens acostumats, potser massa evident venint de tu, ojo això no es dolent, per si un cas queda dit.
Si que m'agrada el fet que no es veu un final a les sèries, el que reforça la idea de "el temps".
El fet de ser una imatge tan frontal, sense més elements, a mi personalment me la fa un pel aburrida. Hagués afegit algun altre element.Dixit. No punt.

El Costillero dijo...

Tot i la brutícia en comparació amb la netedat del Dani, punt.

Xesca dijo...

Al marge de la potència dels tractaments, contrastos i otras hierbas, l'imatge em parla sense dubte de Temps.

Punt!

cmntez@gmail.com dijo...

Coincideixo amb el comentari de les textures. Punt.

Sergio dijo...

Punt!
L'enquadrament tort i la llum que entra per dalt de la imatge li donen molt de rollo.

Lluis-T dijo...

Bé doncs,
acabat el termini de votacions (12h), el guanyador es en Sergi, a reptar doncs!
recordeu que encara que ja no valguin les votacions, podeu fer tots els comentaris que volgueu sobre les imatges, d'això es tracta.
salutacions

Octavi dijo...

Que guapa!!

Repunt!!!