sábado, 27 de marzo de 2010

13 comentarios:

Marçal dijo...

Bona foto Ramon! m'agrada molt això de tapar la llum del sol amb la mà i... oops! on hi hauria d'haver foscor, un raig penetra i crea una bona màgia. Una gotera de llum. Qui et va construïr la mà?

Punt

Sergio dijo...

Jo havía fet la mateixa interpretació d'en Marçal. Després he pensat en la ment cinematogràfica (o peliculera) d'en Ramón i he pensat que poder aquesta ma pertany a algú que ha esta "en un lugar oscuro" durant molt de temps, ja que he vist que té els dits separats i podría passar el sol entre ells per crear aquest bomnic "destello"

Punt!

Octavi dijo...

Em mola el fet de jugar amb la foscor d'aquesta manera, però no em convenç la forma de fer-ho. No sé que es exactament, pot-ser l'encuadre o pot-ser el troç de terrat que es veu... no sé, crec que hagués millorat contrastant-la més (Es fàcil criticar un cop feta la feina...).

Sigui com sigui, el ufo m'ha pogut.

No hi ha pany.

Gerard dijo...

Jo veient la imatge també m'imagino algú que surt d'un lloc de reclusió, quedant enlluernat pel primer raig de llum que li arriba a la cara des de fa molt de temps.
Em sobre però l'antena de televisió que més que aportar-me quelcom a l'historia me n'allunya.
Bona foto i punt.

Gerard dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
cmntez@gmail.com dijo...

Molt bona la idea. Punt! Jo diria que esta mirant un dels ovnis, possiblement, si. Fa temps que no surt de casa perquè intentava comunicar-se amb ells i ara han vingut a dur-se'l a la zona foscaaa! Ah!

Marc Arisa dijo...

Com a foto m'agrada mes l'altre, però com a concepte i idea m'agrada molt mes aquesta.
Només tinc un inconvenient, el que no em convenç del tot es que sigui s'objectiva, m'hauria molat mes veure el personatge o veure d'on surt, alguna cosa que em remeti al lloc fosc d'on prové.

PUNT.

Lluis-T dijo...

ummm... no veo el lugar oscuro, ya que no veo de donde sale. No me da la sensación que salga de ningún zulo (está en un tejado, aunque podría ser claro). Podría ser una contradicción, sol-lugar oscuro o lo que puede provocar el sol, quedarse ciego (a oscuras). La antena no ayuda. NO PUNT.

en Sergi dijo...

Bona proposta Ramón. La veritat és que no tinc molt clar si la "pelicula" que la gent ha semblat llegir, t'ha passat pel cap en el moment de fer la foto.
Jo veig clarament una cosa molt més metafòrica, més conceptual, la llum contra la foscor, una ma tapa la llum i amb aquest petit gest ens priva de llum, ens sotmet a la foscor, si si, veig els rajos de sol, que són el gran PERO, la llum sempre troba per on escolar-se.
El que més m'ha inquietat de la foto, és... no l'antena no... el títol: y+gracias.jpg! ein???

Grey dijo...

Vaig fer uns grafics 3D de la sortida de Moria i em vaig disfressar d'Aragorn per fer la foto, pero llavors em vaig adonar que a la sortida hi havia una antena. Aixi que vaig anar a l'edifici de davant de casa meva i la vaig arrencar. Pero en tornar i vestirme un altre cop de home de Numenor, el gitanos l'havien tornat a penjar.
Aixi que com que l'antena espatllava tota Moria al final vaig optar per fer una foto normal, iso 80 i al minimo de brillo, i deixar que no fos nomes la meva imaginacio la que treballes.
En Sergio i alguns altres heu encertat l'intencio. Es tracta d'un moment impas entre la foscor i la llum. I la manera de retratarlo implica un joc visual entre la part de llum i la que no en te. Que tan visual com conceptualment la lectura ens porti a desplaçarnos es enlla de la propia imatge.
He tractat de fer una foto molt d'en Sergi, ja que ell era el contrincant. No se si ho he aconseguit gaire...

Grey dijo...

Y gracias que he fet aquesta foto i no he deixat una imatge en negre, que al cap i a la fi seria un lugar oscuro.

Si algu vol que el repti q respiri. Sino despres ho fare a la tum tum que no se qui ha participat ultimament...

Xesca dijo...

Bufff, més que tard a votar arribo tardíssim, així que només comentaré.

M'agraden molt les dues propostes, tot i que (com ja esmenta algu altre), cap de les dues em transporten a un lloc fosc.

A la d'en Sergi em sobren els platerets i a la d'en Grey l'antena però, si ells ho han posat/deixat, a ben segur que és per alguna cosa.

Bona presa nocturna i bon contrallum.

Salutacions!

Grey dijo...

Q si, q ja arrencare l'antena...
Q no, q no m'ha donat la gana de retocar amb potoxof la fotu...
Ains...