Tornar a Començar

domingo, 7 de febrero de 2010



6 comentarios:

Sergio dijo...

Osti tú, la idea m'es familiar. La qualitat del reflex es rareta però la idea em convenç.


Punt!

Lluis-T dijo...

punt.
cada matí, ja hi tornem a ser. Fins que un dia et veus reflexat i reflexionat sobre que estas fent amb la teva vida.
Un jeto impagable, encara que el tractament hiper-granulat que imagino que vols que doni l'aspecte de somnolencia crec que funcionaria millor amb un desenfoc al punt.

El Costillero dijo...

... No m'agrada la perspectiva de la imatge reflexada, però la idea es bona i la foto està prou bé.

Punkt!

Marc Arisa dijo...

PUNT!!!
Tot i que estic d'acord en que la perspectiva de la imatge reflexada no es del tot creible.

Octavi dijo...

Moltes gracies pels comentaris (I sobretoto pels punts)!!

La veritat es que estic d'acord en que la perspectiva es xiulosa, però vaig probar varies coses, ninguna funcionava i se'm tirava el temps assobre... En fi.

Marçal dijo...

Ei!!! Jo diría el que s'ha anat dient per aqui. Trobo que la idea és molt bona tot i que el tractament final amb aquest granulat tan bèstia no l'acabo de poder justificar. El reflexe, és clar, és molt xungo de poder plasmar sense que es noti "fake" però això no em molesta tant ja que és la idea la que triomfa.

Sort en el següent repte!

Pel que fa a la meva foto, sé que no me la vaig currar tant com en d'altres reptes. Vaig anar una mica curt de temps i no la vaig elaborar massa.

Salut!