"TORNAR A COMENÇAR"

sábado, 6 de febrero de 2010

10 comentarios:

Octavi dijo...

He estat bastant liat amb curru i nen malalt, imploro un dia mes...

Whistleman

(Per cert molt bona la foto jojojo)

Lluis-T dijo...

Octavi, si en Marçal està d'acord endavant! Mantindrem la data límit de votacions fins dillluns a les 12h per no perdre comba. Gracies i espero que no sigui res greu!

Sergio dijo...

Whistleeeeeee!

Octavi dijo...

Gracies!

Es un amago de bronquitis però està bé.

Xesca dijo...

Punt express per en Marçal!

Sergio dijo...

Casi et voto només per tenir aquesta peaso pantalla tan molona, però la idea de Whistleman m'ha molat més.

No hi ha pany!

Lluis-T dijo...

ummm, no esta malament però pel meu gust li falta un punt més del que ens tens acostumats

en Sergi dijo...

punt que s'acosten les 12, durant el dia busco un forat per comentar un parell de coses...

Damián Costa dijo...

Punt per en Marçal.

Totes dues tenen un tractament fotogràfic que m'agrada, però el que s'ha endut el cor és la imitació de colors d'un videojoc que fa en Marçal, sense necessitat de tan de retoc com la de l'Octavi. Una forma de conectar el videojoc de la pantalla amb la foto en si.

Pot ser el que més em recorda aquesta sensació de videojoc són les parts on apareix la carn i, precisament al contrari, crec que el logo de darrera de la samarreta juga al contrari, en aquest aspecte.

Per la foto de l'Octavi, dir que em recorda molt un curtmetratge de Martin Scorsese: The big shave...
http://zonadecortos.blogspot.com/2007/06/martin-scorsese-big-shave.html

Octavi dijo...

La foto com a tal em sembla massa "normal" pel que ens tens malacostomats, però la idea m'ha fet riure molt i m'ha retroportat a la meva infantesa i l'Atari...

Molt bona!