Crisis, What crisis?

domingo, 21 de febrero de 2010

8 comentarios:

cmntez@gmail.com dijo...

Ho sento però no he pogut fer res... més.

El Costillero dijo...

Ainsssss!
I què li estan fent al paio de la foto que s'amaga darrera el cotxe??? Aquests barris baixos!!

dani dijo...

De fet la paraula crisis sempre recorda la portada del LP de supertram, la associació d’idees m’agrada, ara la integració de les dues imatges, no la acabo d’entendre, no se perque esta darrera del cotxe i un pel guerxo.

Lluis-T dijo...

ok, si us sembla deixem votacions fins avui a les 12 de la nit, ja que em penjat molt tard.

Sergio dijo...

Ai noi! No hi ha punt! Espero que aprofitesis la nit per fer unes copes!

Marçal dijo...

La teva visió de la no crisis no em convenç. No entenc gaire la teva intenció

cmntez@gmail.com dijo...

Una mica falta de treball, falta de ritme de repte o passotisme desmesurat. De fet el títol proposat feia referència a una portada de disc dels Supertramp del 1975, casualitats de la vida o repetició de fets. Tot queda en un problema social i molt humà d'entrebancar-se un cop i un altre amb la mateixa pedra. Ja sia per passotisme desmesurat, falta de ritme de la penya encarregada del tema o manca de realitzar una feina ben feta. De totes maneres la millor forma d'agafar-s'ho és com a dit en Lluís, per això és economista, cagar-se en déu nostre senyor i sa puta mare.

cmntez@gmail.com dijo...

Havia passat per alt el teu comentari, Dani. I m'agrada que ho hagis vist. En resposta a totes les teves observacions simplement que aquests darrers dies he anat com una bola de neu, no perquè anés sense rumb sinò perquè m'he deixat rossegar i la veritat no he pogut dedicar-m'hi.