Purificación

domingo, 28 de febrero de 2010

Here we are

4 comentarios:

Lluis-T dijo...

bueno, dejemos votaciones hasta mañana a las 12h.
saludos

Marçal dijo...

Crec que amb els mateixos elements, podries haver aconseguit una imatge més atractiva si li haguesis escollit un altre fons o base. La llum tampoc acaba de tenir una direcció o intenció d'ajudar-nos a posar-nos en situació.

De totes maneres la idea i els diferents elements que utilitzes, m'han agradat.

Lluis-T dijo...

jo el que veig es que li falta bastant foco i molt contrast. El tall de la probeta tampoc em fa el pes, pero si la resta d'elements.
i el que diu en Marçal... la llum no ens diu res ni potencia cap element, el que fa que doni la sensació d'una imatge molt plana.

Octavi dijo...

EH guarres que jo em pensava que era les dotze de la nit!!

(-Doncs no pensis cabron! - Eh? - Que no pensis! - Deixa'm ostia...)

Els dos heu xiulat pel mateix cantò, però estic d'acord que la del Lluis es mes estètica. Encara que cap de les dues em sugereix purificació...

Punt off time pel Lluis.