Ostia!

sábado, 13 de febrero de 2010


10 comentarios:

El Costillero dijo...

A qui vau enganyar?

El Costillero dijo...

Sí! Punt!

El Costillero dijo...

A a més a més mola prerquè el contenidor i el continent són la única cosa enfocada en tota la foto, com si estiguessin insertats amb fotochop.

Sergio dijo...

Punt, m'agrada la bogeria de la idea.

Marçal dijo...

Jo també et dono el meu punt. Les dues últimes actuacions audiovisuals que he vist de l'Arnau són de nivell!

Gerard dijo...

M'agrada el color que has aconseguit i la idea.
La cama és d'algú o és un maniquí? (es que la veig molt rígida..).
Sigui com sigui, punt!!

cmntez@gmail.com dijo...

Sembla del tot improvitzada, dic sembla i això l'envolta de molta naturalitat això i la possible cara de l'Arnau si es trobes una cama a un contenidor. Punt.

Damián Costa dijo...

PUNT PER EN LLUIS!

Aquesta setmana volia no donar el meu punt al Lluis perque li vaig ajudar portant les coses per fer la foto, però he de dir que alguna cosa em falla de la de l'Octavi: potser les cares poc sorpreses dels protagonistes (encara que vegin un Son Goku de dibuix) o potser el Son Goku (potser pasa de ser una foto a un collage). Malgrat que la trobo ben feta, no m'acaba de fer el pes.

Per contra, la del Lluis m'agrada, encara que no m'apasiona. M'agrada la sensació de improvització, de immediatesa (malgrat que ser que la portaba pensada). Tinc algun problema amb els colors però no acabo de ver quin és. Les "actuacions" de l'Arnau sempre són gracioses.

Bueno, doncs aixó. Punt pel Lluis.

Marc Arisa dijo...

Ja se que he arribat tard...
Tot i que m'esperava mes dels 2. Punt!!

Lluis-T dijo...

Gracies pels vots i els comentaris. Així, vençut el termini de votacions, contestare a algunes preguntes i comentaris:

El fulano del container és un maniqui, efectivament, d'aqui la rigidesa. Encara que els morts també queden rígids postmortem, així que bé podria ser també un fiambre.
La espontaneitat es mèrit del nostre polifacetic Arnau, que es creix davant dels reptes i ens regala actuacions memorables.

I els colors son fruit de dominants vermelles i posteriors corrections que a mi, particularment, m'agraden.