Purificación

sábado, 27 de febrero de 2010


7 comentarios:

Sergio dijo...

Daliniana la foto! No acabo d'entendre tota l'escena, però els elements m'agraden i la composició també. Tot aquesta quantitat de negre pur hem posa bastant calent (com diu Xiulaman) ;)

Costillero is not here?

El Costillero dijo...


estic aquí pero amb probemes de conexio
ja puja!!!

Sergio dijo...

Em desconcerteu.

Punt per Lluis!

Damián Costa dijo...

PUNTO PARA EL LLUIS.

Es curioso que con el tema "Purificación" ambos hayáis usado elementos tan parecidos. Pero me gusta más el tratamiento de los colores del Lluis.

cmntez@gmail.com dijo...

Encara no li trobo el què però trobo molt més atractiva la teva. Sense fer servir tants elements has aconseguit fer-nos arribar el mateix missatge. Com diu en Sergio "acabarem tots calents amb la negra" o "pur negre fa xiular al man" tanto monta que tots és igual.
Punt.

Marçal dijo...

Doncs a mi aquest fons negre sense subtància, em molesta una mica ja que tot flota un pèl massa.

He d'estar d'acord amb en cristo però, ja que resulta més atractiva que la d'en costillero i et dono el meu punt

Punt!

Lluis-T dijo...

pinche huevón!
no es el que volia fer, però ha sigut una setmana molt complicada i sense masa temps.
La purificació en forma d'agulla.