"Repte CXXVII: "De conte""

viernes, 22 de enero de 2010

5 comentarios:

Lluis-T dijo...

Crec que es una gran imatge on clarament es pot veure el conte de referencia. El format apaisat amb la posició del braç li dona recorrecut de lectura. Una il.luminació càlida i lateral li dona el volum necessari a aquesta poma, on hem sembla veure la mà de la bruixa. Bona imatge però la d'en Marçal m'ha captivat més.

Xesca dijo...

Una imatge molt bonica Marc, càlida, directe, aclaridora... res que no hagi dit en Lluís, excepte que jo no hi veig la mà de la bruixa.
Ho he tingut una mica difícil però finalment m'he decantat per l'imatge misteriosa d'en Marçal.

¿Què és el reflexe que hi ha a la part inferior esquerra de la poma?
Per més que m'ho miro no ho acabo de veure.

PD - Records d'en Pol :)

Marc Arisa dijo...

Reprèn l'edició Resume Editing
El que hi ha en la part inferior de la poma, això que diu en Lluís de que es la ma de la bruixa, no es així, es una calavera en forma de taca, costa de veure pq no he volgut que fos el punt d'atenció de la foto, es en plan subliminal.

PD: gracies Xesca per saludar en Pol de part meva.

Marçal dijo...

Bona foto Markitus! Jo tinc una cultura de contes molt limitada i no en reconec la referència. Bona il·luminació i posició dels elements que li confereixen una lectura relaxada.

Fins a la propera!

Marçal dijo...

demà al mati a primera hora postejo el nou repte!