"Poció Màgica"

sábado, 30 de enero de 2010

10 comentarios:

N'Arnau dijo...

Enhorabona Marçal!Punt per tu.Les dues són ocurrents però em decanto per la teva per tenir un quelcom més de poesia...

en Sergi dijo...

Poció màgica, concepte relacionat sempre a un secret o misteri transmès entre d'altres a partir dels llibres, quantes pocions màgiques amaguen els llibres? quants secrets? i que volem fer amb aquestes pocions? atrapar-les, descobrir-les, quedar-nos-les.
M'agrada la metàfora que ens planteges, m'agrada l'elecció d'elements que fas servir, però també et diré que no m'agrada la llum tant plana que li has donat (potser li dona un punt de vulgaritat a un fet tant excepcional, no creus?) i l'encuadrament potser fa massa evident l'imatge (opinió d'un servidor).
Tot i així crec que has aconseguit una molt bona història, seguint amb la penúltima que ens vas regalar.
Molt bé!

en Sergi dijo...

pfff difícil elecció aquesta vegada, però crec que em quedaré amb la que destil·la un aire més alquímic, ara aquest cop ho dic molt seriosament que el meu vot podria anar per qualsevol de les dues, però no és possible, així doncs Marçal tens el meu vot!

en Sergi dijo...

per cert gent animeu-vos a votar (està malament que jo ho digui...) que aquesta gent es mereixen els nostres comentaris i vots!

Lluis-T dijo...

el que m'agrada més de la teva imatge es la idea, allò de xuclar el coneixement que ens ve traspasat de generació en generació, en aquest cas via llibre,per fer les nostres pocions màgiques. I qui no ha estat mai a punt de "liarla parda", como el video de la yonqui que corre per Utube. Però amb un tema com aquest, jo potser em situo mentalment més en una estancia plena de llibres, probetes, fums, bruticia, etc, es a dir mes en la habitació d'un mag, que no pas en un espai com aquest, tan asèptic, tant de laboratori d'anàlisis clíniques. Per això, encara que de dificil elecció, pero aquesta vegada no hi ha pany.

Marc Arisa dijo...

Esta molt difícil escollir una o altre, pq les dues son genials i diferents.
Però finalment em decanto per aquesta, per el tipus de fotografia i per la metàfora, (tot i que jo la llum la hagués fet mes dura).
També m'hagués agradat veure un altre espai com diu en Lluis, mes de mag o bruixot, però bueno, l'espai que has esmentat dona un toc de realitat a la foto, un laboratori o una classe de química...

Una idea genial i res mes a dir que ja no hagin dit abans.

PUNT!!!!
encara soc a temps de votar no? ara es fins dillunsa les 11:59 i son les 11:56. uuuffff.

Lluis-T dijo...

doncs a veure, el termini de votacions ha finalitzat. Com demostra el resultat, la cosa ha anat ben igualada. Finalment hi ha un empat a 3 vots. Si tirem de normativa hem de recorrer al valor doble del vot de qui hagi estat guanyador d'un repte mes recent. En aquest cas, el valor doble correspon al vot d'en Markitus, doncs va ser el guanyador del repte "secuestrador".
Per tant, Marçal es el guanyador. Recorda que tens temps fins aquesta nit a les 12 per reptar.
Salut i bon repte

Marçal dijo...

Gràcies pels comentaris a tots.
Vista ara, veig que una altra ambientació i una mica de fum, li haurien anat de perles.

Vaig a triar tema!

Xesca dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
Xesca dijo...

Benvolguts companys, demano disculpes perquè m'ha estat impossible participar en la votació. Succesos aliens a la meva voluntat i desitjos, em mantenen des de fa una setmana practicament aillada dels móns real i virtual.

Tot i així, aprofito una petita treva per a comentar que m'agrada molt la foto d'en Marçal i que, com ja s'ha dit per aquí, jo també li trobo a faltar un caire més alquímic, medieval i misteriós.
Tot i l'asèpsia de l'imatge, li hagués donat el meu vot.
L'idea d'en Sergi també ha set molt bona però trobo que la presa és una mica "desordenada" i el nen queda bastant confós amb el fons.

Felicitats als dos.

Salut companys i fins la propera.