Poció màgica!

sábado, 30 de enero de 2010



13 comentarios:

El Costillero dijo...

Punt!!
Molt bona idea!

N'Arnau dijo...

Bona pensada Sergio!I bona posada en escena...Però tot plegat no suficient per a mi en un dia com avui.

en Sergi dijo...

seguint amb el raonament de la foto d'en Marçal, en aquesta podríem dir, compte amb descobrir depèn quin secret perquè pot escapar-se de les mans! Quantes pocions no hauran sortit malament? Quantes històries s'amaguen darrera pocions fallides? (la mateixa història de la fotografia) Quantes pocions màgiques ens queden per descobrir?
M'agrada molt el punt de vista escollit, talment sembla que la transformació hagi agafat per sorpresa al fotògraf que tenia l'encuadrament de la persona d'una mida adulta normal. La llum la trobo correcta (quina altra llum podria haver en una cuina?). El que potser trobo millorable seria l'art final, els acabats que li treuen cert aire de misteri, que penso que li aniria genial.
Així doncs una molt bona idea, com ens tens acostumat, una imatge molt fresca i directa...

Lluis-T dijo...

m'agrada la sensació de que aqui acaba de pasar alguna cosa que no hauria d'haver pasat (o potser si), però en tot cas que ha succeit un fet extraordinari. Potser la cuina no es el millor espai, però es difil dir quina estància donaria més joc. Potser al lavabo?
El punt de vista no estic segur que sigui el millor. Si l'haguessis pica, potser la sensació de fer-se petit s'incrementaria, però potser seria més complicat entendre la foto. No entenc el comentari d'en Sergi, doncs a mi em sembla que la càmara no hauria estat mai en aquesta posició per fer la foto a una persona de mida normal. Eh, arrieros somos.
En fi, ha estat estat complicat però et dono el meu !punt!

Lluis-T dijo...

estaria bé una divagació de quines pelis ens venen a la ment veient aquestes imatges....

Damián Costa dijo...

PUNT PER EN SERGI.

Certament, la foto d'en Marçal també m'agrada molt, però no coincideixo amb algú que ha dit que tanta llum a la foto d'en Sergi li treu el misteri que pot tenir la d'en Marçal, que és més obscura.

Crec que és més el contingut que no pas la forma el que em porta a més misteris: li han donat la poció, li han obligat,... Que la del Marçal també té, oju, però d'una manera i sentits diferents, que potser no m'atrapen tant com la d'en Sergi...

De totes formes, gràcies per les bones fotos...

Marc Arisa dijo...

Com ja he dit en el altre post, ha sigut molt difícil ja que les 2 son genials i molt diferents.

La teva imatge es genial, i una gran idea, ames el nen es monissim, però una de les coses que finalment m'ha fet decantar-me cap a l'altre es que, a la teva no hi ha foco, es a dir que ni el foco esta a la roba ni al nen, esta desenfocat.
I crec que m'hagués agradat mes amb un altre enquadrament (amb la càmera mes amunt).

O sento però finalment es veu que el meu vot val per doble. Això no ho sabia. vaja....

Sergio dijo...

Tens raó Mark, vaig cometre un error i totes les fotos que vaig fer van sortir sense enfocar... Quan vaig arribar a casa i ho vaig veure no vaig tenir collons de tornar a casa de me germana a liar el set un altre cop...

Aquest error m'ha fet perdre :P!

Lluis-T dijo...

El que trobo a faltar a les dues fotos es FUM!
En el meu imaginari, poció màgica=fum

Marçal dijo...

Potser crec que els dos hem fet un error similar en la posada en escena. En la meva, vista ara, veig que l'ambientació hauria estat millor si en comptes d'un lloc tant ascèptic com una taula de laboratori actual, hagués fet una cosa més rústica i privada. Segurament hauria transmès la idea millor. I lo del fum també m'agrada Lluís!

En la teva, a part de lo de l'enfoque (que sé què significa adonarse'n a posteriori -quina putada-) trobo que els elements que hi han a la cuina, la fan massa real i despisten una mica.
La idea és molt bona però m'hi ha faltat una mica de la boira fotogràfica que vas saber trobar a la foto d"Oníric"

Marçal dijo...

Crec que el nen posat aliniat amb la nevera de fons, hauria tingut la mica de protagonisme que li falta. Potser els marcs de les portes just darrera el seu cap barrejen l'atenció.

Xesca dijo...

Benvolguts companys, demano disculpes perquè m'ha estat impossible participar en la votació. Succesos aliens a la meva voluntat i desitjos, em mantenen des de fa una setmana practicament aillada dels móns real i virtual.

Tot i així, aprofito una petita treva per a comentar que m'agrada molt la foto d'en Marçal i que, com ja s'ha dit per aquí, jo també li trobo a faltar un caire més alquímic, medieval i misteriós.
Tot i l'asèpsia de l'imatge, li hagués donat el meu vot.
L'idea d'en Sergi també ha set molt bona però trobo que la presa és una mica "desordenada" i el nen queda bastant confós amb el fons.

Felicitats als dos.

Salut companys i fins la propera.

Lluis-T dijo...

ep! volem nou repte!