Maqueta o alguna cosa semblant

sábado, 2 de mayo de 2009

5 comentarios:

Marçal dijo...

La torre de plaça Espanta (això ha estat inicialment un error de tecleig però es queda així...) tant vertical i vista de tant lluny fà que la tècnica perdi credibilitat ja que crec que seria impossible fer un desenfoc tant selectiu utilitzant un tele.

Es nota massa... pel meu gust...

Lluis-T dijo...

Imatge totalment correcta i crec que compleix la temàtica del repte, però sembla més "real" que la d'en Gerard i crec que la gracia es que essent una imatge real sembli una maqueta. Crec que la zona d'asfalt no es la més apropiada pel desenfoc doncs no diferencia massa la tècnica. Bon repte

en Sergi dijo...

M'he perdut alguna cosa, el repte no era tilt&shift? d'on ha sortit el títol "maqueta o alguna cosa semblant"?

Nuse potser vaig algo perdut...
Estic amb en Marçal que l'indret escollit no propicia massa l'aplicació de la tècnica, o com a mínim la imatge obtinguda em resulta difícil de mirar.

Grey dijo...

Dificil t'ho van posar al reptar-te amb una tecnica que no tenies present i dificil trobar a més el lloc ideal amb la distancia idonea per treure partit a l'efecte. Aquesta em penso que ha estat la rao perque en Gerard hagi tret mes rendiment davant d'un molt bon intet a contrarellotge suposo per la teva part...

Sergio dijo...

Cristo! Te han dao pal pelo ;).

Hauràs de clamar venjança en un terreny més propici per tú!