Repte XCIII: "Todo por la tapia"

domingo, 24 de mayo de 2009

Repte XCIII: "Todo por la tapia"

8 comentarios:

Sergio dijo...

Um, difícil. Sinistre vs. Simpàtic.

Em quedo amb sinistre.
Guanya per la mica de perspectiva que dona la cantonada, tot i que la d'en Lluís té un punt melancòlic bastant potent que tb m'agrada.

Punt pel Sergi

cmntez@gmail.com dijo...

Les cadires assenten, mai millor dit, la imatge. Potser la tàpia passa a compartir protagonisme amb la resta, quedant no tant enfocada ni il·luminada però aquesta història m'atrau molt més.
Tota una meravella de les nits de borratxera. Qui no ha somrigut mai a una tàpia en una nit de borratxera. Quines feines aquelles. Recordo una bona feina a una festa Major al País Vasc. Els temps que el moviment rotatori maluquià acompanyava el traç torrentós marcant una el·lipse esquitxant-ho tot. Etxe ondo, etxe ondo! Em victorejaven! Llàstima que aquestes obres duren el mateix que triga el següent en treure el seu apèndix. Punt.

cmntez@gmail.com dijo...

No és el·lipse és paràbola. Si pogués fer-ho en el.lipse de ben segur que busco feina al circ du soleil.

Marçal dijo...

Estic ben d'acord amb el Sergio.
La teva és més macarra i em posa més en una atmósfera fotogràfica que la del Lluís. Les cadires, l'angle del racó, la llum, i l'imaginari d'un emplaçament com aquest, fan la escena molt més captivadora.

Punt per tu.

Octavi dijo...

Punt expres pel Sergi, m'agrada més aquesta dequeterrorífica.

Whistle!

Gerard dijo...

Punt pel Sergi, perquè em sembla que ha anat una mica més enllà amb aquesta composició.
He de dir però que la trobo faltada d'enfoc en algunes parts, una part de la pared es veu com borrosa? no se.

Luis dijo...

Primero perdonar por no haber votado hace alguna semana.

Las dos fotos molan mucho,pero me quedo con la del sergi,el ambiente que rodea la foto me atrae mas,me da mas que pensar.

Punto para sergi.

Grey dijo...

Tard, ho se, i encara que em toques el ous sobremanera quan penjes al fliclrtprfffpfff... Et dono el punt ja no valid per un cop mes haber anat mes enlla. A banda ahir em vaig mirar Sweeney Todd i tiro mes per aqui...