Victòria o Derrota

jueves, 28 de mayo de 2009

8 comentarios:

Lluis-T dijo...

bé, obriré jo les votacions.
Punt per l'Octavi. Veient la teva imatge no sabria dir si l'individu en qüestió ha guanyat o ha perdut. Podria ser que acaba de liquidar al seu adversari i sagnant i tot fa el signe de la victòria. O podria ser que, veient-se derrotat, fa un ultim intent per lluitar.
bon grà

Gerard dijo...

Punt per tu.
Penso que t'apropes molt més al tema proposat. I de manera molt adient.
La imatge em transporta a una mena de "Club de la lucha", on m'imagino un final de lluita on apareix aquesta mà agonitzant, demanant ajuda o celebrant amb l'últim alè la victòria.
Felicitats.

Grey dijo...

Punt. Ben resolt de manera molt senzilla. L'interpretacio es clara i fins i tot m'atreviria a dir que es menys ambigua del que sembla. Vull dir que potser ha guanyat la baralla, pero no es una derrota en l'estat en que ha quedat?
M'inclino mes per aquest fet que no pel moment previ en que encara no sabem si guanya o perd...

cmntez@gmail.com dijo...

Encertada la imatge Faria les mateixes observacions anteriors o semblants Has recreat molt bé el títol i pràcticament no deixes espai per cap més interpretació Punt

El Costillero dijo...

Punt!

Marçal dijo...

Ben d'acord amb la resta de comentaris. La interpretació és oberta a les dues direccions oposades que proposava el repte. Molt ben trobat!

Punt per tu.

Sergio dijo...

Punt per tu!
A mi simplement em sembla un tio que s'ha passat masses hores jugant a la Playstation per poder acabar-se un joc, i com a premi ha aconseguit fer-se una destrossa a la mà. La posició dels dits es la mateixa que se'm queda a mi després de passar-me la tarda a la consola ;)

Feia dies que no veia cap foto teva per aquí i aquesta m'ha conquistat.

Octavi dijo...

Ep!

Moltes gracies a tots!! Acabu (amb u) d'arribar de pasar el bridge (llegir tal cual, obviament) fora i res millor qe trobar-me guanyador del repte jejeje. Feia temps que no participava i ja tenia ganes.

En fi, eso, que moltes gracies!

En breu repto!!