Repte XCI: "Testimoni"

viernes, 8 de mayo de 2009

8 comentarios:

Marçal dijo...

Estreno vots. M'encanta la foto! La posada en escena, el punt de vista i tot l'ambient que desprèn olor i un petit soroll de silenci aliè. Et pots anar perdent amb els detalls i van aparaixent sorpreses.

Molt i molt bé. tens el meu punt

Sergio dijo...

Composició, punt de vista, colors, posta en escena/direcció d'art (genial la noia menjant un "gelat")...

Tot al meu gust!

Puntazo per tú.

Octavi dijo...

Punt expres per tu. Molt bona foto, molt bon punt de vista i boníssims els detalls.

Punt i repunt.

Grey dijo...

M'has teletransportat a les series dels anys 80. He mirat la foto uns quants cops i he anat descobrint coses noves. Molt ben treballat. El tiro molt encertat pel meu gust. Transmet l'essencia d'una historia i no només en passat, tabé en present i futur. Penso que ja está clar que m'agrada molt. Felicitats, un gran punt...

Lluis-T dijo...

Gran Gerard,
tots els elements tanquen la imatge i ens centra l'atenció a la màquina d'escriure. Malgrat que hi ha altres punts d'interès fora d'aquest punt central, especialment la noia del carmel de pal..
L'ambientació molt ben aconseguida, ambient de novela negre on la atenció va de un element a l'altre de forma inevitable.
Has aconseguit que el "lector" de la imatge faci tot un recorregut una vegada i unaltre per la mateixa.
Si hi hagues de trobar un element que no funciona potser el flexo entra masa a la imatge, però obviament ja es "per risar el risu"
Punt.

en Sergi dijo...

ep, perdoneu que estava a canaletes, però es veu que m'he quedat sol...

apa one point more

cmntez@gmail.com dijo...

Coincideixo amb en Ramon. Bona ambientació. Punt.

El Costillero dijo...

Ha sigut tot un plaer perdre...