Repte XCIV: "Victòria o derrota"

domingo, 31 de mayo de 2009

VoD

5 comentarios:

Lluis-T dijo...

Haig de dir que et penalitzo una mica per postejar tard i per no posar-ho al blog. Crec que es just per mantenir la esència del repte.
D'altra banda la teva imatge es molt atractiva però per mi no funciona per aquest repte. No sóc gaire amant dels documentals del national geogràfic....
No punt aquesta vegada

Grey dijo...

El depredador a punt d'enfrontarse a la presa. No sabem si guanyara o perdra... Es l'interpretacio que faig de l'imatge. El que passa es que com dic la meva visio de la foto de l'Octavi no es de moment previ, sino d'ironia. Una victoria a on perds... Per aixo tot i que un cop mes la teva foto es xula aquesta vegada li dono el vot a l'Octavi...

Marçal dijo...

Molt ràpidament, la foto és xula i em transmet aquesta incertesa de si el gat podrà atrapar el ratolí que ha vist, o pel contrari, se li escaparà...

Però la de l'Octavi m'ha agradat més.

Sergio dijo...

Bona foto, pero es veu més clar el tema a la de l'Octavi.

No punt!

Octavi dijo...

Una foto molt xula, però no l'hi acabo de veure el rotllo del repte...

Per cert, i fora de lloc, aquest pont m'he llegit la mitat de Juego de Tronos (No m'ha deixat més l'aranya humana) i es molt xulo, realment entretingut.

Whistle!