salut

viernes, 15 de mayo de 2009


7 comentarios:

cmntez@gmail.com dijo...

Suposo que el fet de considerar-te un fotògraf dolent ha fet que el teu següent repte sigui una feina com aquesta bon tríptic Especialment m'agraden aquestes ombres del mig Salut Lluís molta salut i punt per fer-te si puc pujar-te la moral

Marçal dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
Marçal dijo...

M'agrada la restricció de colors que has fet a banda del verd i el vermell. El montatge amb tríptic el trobo potser un pèl repetitiu i m'hauria agradat veure la foto del mig sola. Però m'agrada la idea i com lliga amb el títol del repte.

Crec que estàs portant molt bona línia en les últimes participacions al repte.

Tens el meu punt.

N'Arnau dijo...

Coincideixo plenament amb el comentari del Marçal.La forma de mostrar la feina com a seqüencia o triptic o diga-li com vulguis no crec que aporti cap mena d'afegitó a cualsevulga de les tres fotos veient-les per separat,ja que cadascuna per ella sola ja té prou força...Crec que el resultat es més producte de em molen les tres i poso les tres i aixi no haig de triar que d'aplicar aquella premisa de menys és més.Això si, reconec bona feina.Però sense punt.

Octavi dijo...

Punt expres pel Lluis. Gran tríptic, preciosos colors i molt bona idea visual!

en Sergi dijo...

+1 punt demà si de cas comento amb temps...

Gerard dijo...

Trobo les dues imatges molt bones i em costa molt decidir-me però finalment escullo la teva.
M'encanten els degradats de colors que hi apareixen, tot i que he de dir que clarament em sobra la imatge de la dreta perquè m'ensenya el truc, l'orígen de la projecció al terra. I personalment prefereixo la màgia a l'explicació del truc.
Tot i això punt per tú. Quantes vegades hi hauré passa't pel costat i no ho hauré ni vist?