Repte XC: "Tilt-Shift"

lunes, 27 de abril de 2009

Bé, veient que he guanyat. S'ha de dir que amb la diferència mínima perquè la cosa ha quedat moooolt ajustada. Sembla que em tocarà reptar.
Al igual que en Marc, tampoc conec a massa gent més enllà dels comentaris que es fan al blog i les imatge realitzades. Però sembla que pel tema a proposar en Cris pot ser un bon reptat.
Desconec la tècnica a utilitzar, així que haurem de fer recerca.

Gerard Franquesa vs Cris Mtnez

Repte XC: "Tilt-Shift"

8 comentarios:

cmntez@gmail.com dijo...

"Tilt-shift"...
"Tilt-shift"..."Tilt-shift"..."Tilt-shift"..."Tilt-shift"..."Tilt-shift"..."Tilt-shift"..."Tilt-shift"..."Tilt-shift"..."Tilt-shift"..."Tilt-shift"..."Tilt-shift"..."Tilt-shift"..."Tilt-shift"..."Tilt-shift"..."Tilt-shift"..."Tilt-shift"..."Tilt-shift"..."Tilt-shift"..."Tilt-shift"..."Tilt-shift"..."Tilt-shift"..."Tilt-shift"..."Tilt-shift"... I jo que pensava que eres bon noi.

Gerard dijo...

jajajja...
perdona però havia de triar a a algú.
Si ho poses al google veuràs l'efecte a què em refereixo.

Sergio dijo...

90 reptes. Osti tú quina il.lusió!

cmntez@gmail.com dijo...

Ja ho he vist, ja! Acabo d'encarregar una lent. Un repte una mica car, no?
(Si Déu, pecador, fos fotògraf aquestes serien les seves imatges.
Crec que continuaré mirant per internet),
tu ja tens una?
Què collons és això?
Uy! Quina lent? Uhhh!...Uhhh!
Fins divendres!

Gerard dijo...

No home no, ni tinc la lent ni penso comprar-la!!!
Hi ha maneres d'imitar-ho en photoshop.
I això és el què intentaré, almenys jo.
Si busques trobaràs tutorials i tal.

Gerard dijo...

Cris,
què et sembla pujar la foto Dissabte?
Jo la voldria fer demà, però no arribo a casa fins la nit ossigui que no em donarà temps de fer-li els retocs pertinents.
Igualment al final quasi tothom vota Diumenge així que...
Deixo la decisió a les teves mans, si et va bé esclar.

cmntez@gmail.com dijo...

Necessito fins demà!

cmntez@gmail.com dijo...

Ara he vist el teu post.
Vale!