Repte LXXXIX: "Records bons o no tant bons"

viernes, 24 de abril de 2009

10 comentarios:

Sergio dijo...

Casuncony!! Quin nivell tots dos!

Està altament complex escollir.

La d'en Marc realment m'arriba pels colors i el punt de vista amb la perspectiva forçada, i sobretot per com tractat el tema. Realment aquestes cintes portaven (i encara porten) bons records, menys quan se te la menjava la radio!!

Però la d'en Gerard té una composició molt acurada, uns colors molts reals i una tècnica fotogràfica moderna i que m'agrada. I té pits i sang!! I això es el que m'ha convençut, l'espectacle que ha muntat per fer la foto i la història de peli de serie b que hi pot haver al darrera.

Punt pel Gerard, però molt bon repte de tots dos.

Marçal dijo...

Caram quin nivell! Trobo que és una composició de pel·lícula molt ben cuidada en tots els sentits. Només em molesta una mica l'excés de photoshop que hi ha al damunt. M'hauria agradat més veure una brutícia ben bruta, sense tants suavitzats de pell, que no pas una brutícia tant neta on tot agafa un aspecte un pèl massa sedós pel méu gust...

De totes maneres tens el meu punt

en Sergi dijo...

Bé, jo comparteixo que és una molt bona imatge, no em molesta gens l'aspecte "plasticós" que pren la imatge, no trobo doncs que sigui per excés de photoshop sinó per elecció personal (d'en Gerard en aquest cas) el que si que no em queda molt clar, i de fet em fa patir una mica (t'observaré per si de cas d'ara endavant!), és que es per tu un bon record? vull dir el mal rollo que transmet la foto no deixa lloc a la dualitat de l'enunciat, només per aquest petit detall, sorry, no hi ha vot. Per altra banda una foto supercurrada, la posada en escena brutal, deuries disfrutar molt amb tot el muntatge, no?

Lluis-T dijo...

Doncs jo et dono el meu vot, crec que la imatge si que lliga amb el tema del repte, doncs era " records bons o no tan bons" el que deixa l a porta oberta a aquest tan "macabra". El que em preocupa es que això sigui un record de veritat? no ho direm a ningú. Si es cert que hi ha un "ou" de Ps, però en aquest cas no em molesta. La sang crec que està en els llocs correctes i amb uns "regitxells" molt macos, sobretot darrera del cap. I tant la vidrera com el culet i el ganivet tanquen molt bé la imatge per conduir la nostra mirada a la malaurada noia. Felicitats

Octavi dijo...

Amb aquesta imatge tens el meu punt si o si. No podies haver escollit res millor, chicha, sang i una bona composició.

Molt impactant i molt xula.

Punt.

Grey dijo...

Imatge mes espectacular. Interpreto la possibilitat d'un bon record dins d'una ment perversa, que vindria a ser un mal record dins d'una ment menys perversa. Finalment m'he decidit per una mica mes de bon rotllo... Em va a dies... Molt bon repte de nou...

Luis dijo...

Me encanta la foto,es todo un expectaculo visual,la tecnica,la nitidez,el tema,la sangre,muy buena,si.
el reflejo en el cuchillo me a impactado al verlo,alli habia una tercera persona!!!
pues hay tienes mi puntito.salud y buena luz.

Gerard dijo...

Bé,
primerament moltes felicitats al Mark per la seva imatge, s'adapta molt bé al tema proposat i a mi també m'ha arrencat un gran somriure quan l'he vist.
si em permeteu realitzaré algunes aclaracions referents a la meva imatge.

L'efecte estilístic que presenta certament és totalment intencionat, ja que estava buscant que semblés gairebé un còmic en el seu aspecte final.
Pel que fa al suavitzat de la pell he de dir que només l'he aplicat a la model de l'esquerra, i estic totalment d'acord en el fet de que pot resultar excessiu però al estar tan aprop les imperfeccions saltaven a la vista.
Pel què fa al significat, he intentat jugar amb els tres personatges:
L'observador reflectit en el ganivet està clarament disfrutant de l'espectacle, sent per ell un bon record tot i estar fora de tota moralitat (dolent per la resta de gent).
Per la noia de l'esquerra, serà un mal record el fet de matar una persona, però veient els morats que presenta el seu cos podem deduir que en realitat ha estat una alliberació. Diguéssim que ha estat portada al límit fins fer-ho.
I per la noia de la banyera, segons jo inflingidora de les ferides que presenta la noia de peu, ha estat un bon record al fer-ho, però dolent pel resultat per ella desafortunat.

Bé, segurament se me n'ha anat una mica la flapa.
Ah, i no m'ha passat cap situació d'aquest tipus per ara, almenys que jo recordi...

art-terapia? jodeeeer!!! potser sí que m'ho hauré de fer mirar.

Grey dijo...

Sisisisisisissss, pero un cop més no se com teniu xiquetes disposades a posar lleugeretes de roba a les vostres obres d'art... Vaig errar la profesio...
Com sou aquests fotografs...
;)

Marc Arisa dijo...

Et felicito, as guanyat!!! pero també et felicito sobretot per l'encuadre i la llum que has muntat per fer la foto. Sobretot el detall del reflex del ganivet, aquest detall genial.
I com no, ja que em dedico en el mon del cinema, la història de peli de serie b que hi pot haver al darrera tal com diu en Sergio, Mola!!!