Diari ulleres i ploma

jueves, 9 de abril de 2009


6 comentarios:

Sergio dijo...

Eps, jo piro i no se si podré votar. Si us sembla allarguem votacions fins dilluns?

en Sergi dijo...

estoy en ello, no m'he oblidat de la foto per res, per mi ok també a votar fins dilluns!

en Sergi dijo...

per cert presento la foto demà, si ningú no té cap impediment (ara torno de fer-la però voldria retocar-la amb una mica de temps...)

Luis dijo...

me a costado mucho decidirme,tu foto me gusta,el enfocado,la noticia de purritos y la caja de purritos,pero me decanto por la del sergi,me a impactado mas.
salut y buena luz.

Marçal dijo...

La foto no té cap pega però tampoc és prou captivadora com perquè funcioni com a imatge bonica d'una ploma, un diari i unes ulleres. Potser la composició i il·luminació podrien estar més cuidats. No sé quantes vegades vas canviar de posició les coses abans de decidir-te per aquesta però amb tres elements tant marcats és molt important, sota el meu punt de vista, afinar al milimetre la posició de cada element.

Fins una altra...

en Sergi dijo...

Vas penjar la foto molt aviat, i de fet, crec que en part al veure-la em va motivar a treballar-me més la meva foto, té una primera impressió molt bona, la veritat, la llum plana, el punt de foco, etc... però en una segona lectura, potser veig els elements massa "apretats", i el format no tinc molt clar si és el més adient (bé com a mínim no és el que hauria escollit jo, que segurament la hauria plantejat en vertical...).
Resumint, com a foto està bé, però potser li ha mancat una mica d'intenció?