Repte LXXXIX: "Records bons o no tant bons"

viernes, 24 de abril de 2009

7 comentarios:

cmntez@gmail.com dijo...

Doncs l'elecció ha estat difícil però al final m'he decidit per aquesta.
Els colors estan molt ben treballats i el punt de vista conservant aquest enfoc a la cinta i no tant al cassette.
Punt teu.

Lobo dijo...

Punt pel Marc
M'agrada el tema, em dona nostalgia de quan rebobinav acintes amb el boli bic!
l'altre la veig una mica artificial, només es la meva opinió

Marçal dijo...

M'agrada el tema que has escollit però no m'acaba d'agradar la composició del garbuix de cintes. Tenint en compte que el nus de cintes fora del caset, és algo que te una estructura complexe, hauria preferit un enfoc nítid de d'aquest nus en primer pla, i els casets, que son d'estructura simple i fàcilment identificables, en segon plà i desenfocats.

Només la meva opinio...

en Sergi dijo...

Idea senzilla, però que de ben segur a molts ens ha arrancat un somriure al recordar els antics cassetes. Records d'un temps passat, que tendim a idealitzar i que potser no eren tan bons.
Bona idea+execució més que correcte= punt

Lluis-T dijo...

la gran idea que has tingut crec que no l'has acompanyat tant en la posada en escena, la composició no m'acava de fer el pes i em molesta tanta zona desenfocada a la imatge. La forma en que la cinta ha quedat destripada tampoc em resulta atractiva, encara que entenc que era prou complicat. aquesta vegada no hi ha punt, pero crec que has fet un gran repte de nou

Octavi dijo...

La teva foto la trobo molt lograda, sobretoto pels desenfocs i els colors, em transporta a l'època dels walkmans. Però l'altre imatge m'ha tocat la fibra friki.

Aquest any no hi ha pany.

Grey dijo...

Punt rapid. Interpreto la destruccio d'un objecte habitualment portador de bons records a causa d'un mal record...