Zombie Party!!!!!!

sábado, 1 de marzo de 2008

ahí la tenéis... así es como empieza todo...

12 comentarios:

Marçal dijo...

Esta bé mostrar la carara desencaixada per l'espant provocat per la visió d'un zombie. Però per la expressió de la noia, intueixo (potser m'equivoco) que les noies aquestes, estaven molt a punt de riure...

Esta bé però la de l'Octavi m'ha frapat més...

Sergio dijo...

Jajajaja, molt bones les dues fotos!
Molt divertides i molt en la linea Zombies serie B que tant m'agrada.

El meu vot aquesta setmana es pel Damian.

La de l'Octavi esta molt bé, pero es més tipicona, diguem-me més peli americana de Zombies i la del Damian es (diguem-ne) més peli escandinava de Zombies.
Degut a aquest toc més original (que m'ho recorda pels colors i el tipus de personatge) es queda amb el meu puntet.

Salut!

PD. Insisteixo: passeu per http://reptocador.blogspot.com a dir la vostra!!!

Lluis-T dijo...

pels pels?
Trobo que la teva imatge canvia bastant d'un monitor a un altre. Tal com diu en Sergi Espin aquest toc verdós de fluorescent li dona un toc de cinema escandinau de zombis (veure per exemple Possesed), però varia bastant depenent d'on la miris (santíssima calibració que ets amb nosaltres..)

Potser improvisada, però crec que has encertat el punt de vista i els gestos, sobretot la noia de darrera que semblar a punt de fer una escabechina.
Un puntet

N'Arnau dijo...

Jo aqui veig una simulació quasi-zombie o més aviat dues noies que és mosseguen o jugen a mossegar-se en un ambient de color verdós...Que ja m'esta bé però no em fa prou por i a mi els zombies em fan por...No pumt.

cmntez@gmail.com dijo...

És una visió bastant més subtil. Diria que més frikie. Però tot i què em dol reconeixeu l' Octa ens s'ha sortit (un cop més).
Buscat gent del teu tamany o li dic al meu amic mosso!

Grey dijo...

Puntu pal Damian.
Sincerament, cap de les dues em sembla original pq es ni mes ni menys q el q m'esperaba trobar i jo li veia al repte altres possibilitats.
Aquest divendres mateix precissament comentaba amb algun dels per aqui presents una mica del tema "efectista", no d'efectes sino d'efectivitat, i la d'en Damian em resulta mes efectiva ni mes ni menys que per la manca d'efectes...

Octavi dijo...

A mi la teva foto em sembla la millor de les que t'he vist postejar aqui.

Està molt bé! El tractament de colors em mola, però m'agrada molt més la composició, aquest rotllo d'espotànietat (Que tb jo buscava, els dos em optat per algo similar, diria... Xiula...). Està molt aconseguida.

Y la meva opcio no la considero molt retocada en el sentit que buscava que semblés una foto "real" feta amb flash, com una instantània. Molt retoc per a mi es un rotllo més del pal del repte vampir. I efectista... si, però si hi hagués algú darrera meu i tirés una foto seria quelcom així... O almenys aixó volía jo... O Noti...

Resumen, que tu foto mamolao! Y los zombies me ponen chondo hostia!

Octavi dijo...

Per cert, Grey, Macabu denterar, xerrant amb en Sergi L, que ets el Borjamari! jejeje... He vist el curts i vaig riure molt. Son molt bons, tindriau que haverlos mogut més (Vaja convinació de verbs més xiulosa).

En fin, que s'ha m'acudit reptar-te a tu a modo de desvirgamiento reptil, vols jugar?

Grey dijo...

Algun dia espero fer alguna cosa tant digne de recordar que per fi s'em recordi per un altre cosa que no sigui en Borjamari, jejeje...
Em penso que si no es van moure mes va ser perque... be, eren un xic menys "corals" del que ens pensavem, i hasta aqui voy a leer, ejem...
I em vols desvirgar? Hosties que guay, no s'et presenta cada dia l'oportunitat de tornar a passar per una experiencia tant... necessaria?
Esta be, accepto. Per mi i la meva Nikon de 4 megapixels i 2 piles alcalines per foto es un honor ser el teu proper "sparring", XDDDD...

Octavi dijo...

Calla, que la meva tb es una Nikon que va amb dos piles... Encara tindrem la mateixa "arma definitiva" jejeje... La meva es Nikon Coolpix E4600 (Que raro aixo de la meva) però ni idea dels megaxiulas.

En breu repto!

Grey dijo...

La mare!!!
La meva (no, ara no parlare de cm) crec que es el model de sota la teva (no, no em parlis de cm), la E4100. ara em dius que per fer retoc fas servir el paint i mes igualat no pot ser!!! jajajajaja

Octavi dijo...

jejeje.... No no.... Son molts anys retocant fotos de calitat de merda.

No se que fotre al repte... usease que optaré per lu (amb u) fàcil... Vea vea...