We are the Robots. Just landed!

viernes, 14 de marzo de 2008

4 comentarios:

Octavi dijo...

El color blau em te guanyat. Em sembla una imatge collonuda. M'agraden molt els robotitos però sobretot m'agrada la composició i el color. Una feina molt fina, molt xula.

Puntet pel nen.

cmntez@gmail.com dijo...

Tota la imatge en si està molt bé i és molt atractiva. Però se'm fa algo freda. deu seer per les tonalitats. Molt bona però li falta un fil per arribar a tenir un enllaç, sempre comparant amb el rival, que em faci pensar en el "we are".

Lluis-T dijo...

Puntet per en MArçal, M'encanta la definició, els brillos, la atmosfera i aquesta sensació de que els robots ja són aqui, ja han arribat per donar pel sac al humans

Grey dijo...

Mira noi, el robotet em te el cor robat totalment Marçal, t'ho puc ben jurar, jajajaja.
Es una foto super "pop" i sincerament et dic que jo hagues votat per tu, espero algun dia aprendre una petita part del que sabeu tots perque realment al·lucino amb el resultat de les vostres creacions...