Borjamari is alive i tals

viernes, 7 de marzo de 2008

12 comentarios:

Grey dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
Grey dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
Marçal dijo...

Difícil de votar... La del'Octavi és boníssima i aquesta com a reaparició d'en Borjamari té molta conya també.
No ho tinc gens clar. Crec que necessito pensar-hi més i faré el vot més tard.

El repte hauria d'estar més alive!

Sergio dijo...

Bé, ja m'he decidit. El vot es per tu Ramonchu! Mirant la teva foto m'imagino fácilment tota l'escena anterior:
Borjamari mirant a tort i a dret assegurant-se que està tot sol al carrer i que ningú el veurà fe ril.legalitats. Escrivint i mirant orgullós la seva obra (amb els braços al costat del cos com en suprunaman) mentres riu. Vamos. que te molt suquillo la foto, sobretot si coneixes al personatge.

Octavi, només dir que ets un super actor de serie B. Hi ha una peli que es diu "Ozone, droga mortal", on surt un extra que fa la mateixa cara que tu (després que li clavin un ganivet per l'esquena).

Apa salutacions.

Lluis-T dijo...

Bonaaa
Coincideixo amb en Sergi Espin, es la imatge que mes em fa venir al cap la imatge de borjamari (serà que coneixes bé el personatge????) I la trobo molt espontanea, encara que potser hagues retocat una miqueta la pared (dios mio, que estoy diciendo?)
Puntet per a tu.

Octavi dijo...

Jojo.. Ozone... La vaig veure quant era un pajillero con granos purulentos...jojojo... En VHS ofcoursly!

Però no la recordo tant... Ja et pasaré copies "avi" de pelis ochenteras frikis: Campamento sangriento, link, maniac, maniac cop, noche de paz noche de muerte, el regreso de los muertos vivientos, holocausto canibal 1 y 2, nueva york bajo el ataque de los zombies (Aka zombie 2 del gran lucio fulci), etc, etc, etc...

Marçal dijo...

És ben veritat que la imatge del Borjamari mirant a un canto i altre assegurant-se de que no el veu ningú, abans de posar-se a pintar, no te preu! Estic quasi segur de que el Ramon (que el conec basicament com a Borjamari), metre feia la pintada, va posar-se en el personatge per aconseguir donar el caire BJManiac a l'escena. Ben trobat!

Punt pel Ramon

cmntez@gmail.com dijo...

Ha sigut difícil perquè la foto de l'Octavi està molt treballada però coneixent al Borjamari el veig més en la foto d'en Ramon. Em dona la sensació que en Ramon el coneix prou bé, no?

Sergi dijo...

ups
arribo tard (vinc de veure perdre el Barça), bé no te sentit que voti, no ho faré; però dir que aquesta setmana ha estat difícil escollir guanyador per tots crec, però bé tenim un guanyador al cap i a la fi, ala Ramón arribar i moldre!

Lluis-T dijo...

Esto....Ramon si no pots postejar digue'm qui vols reptar i tema i t'ho postejo jo.

Grey dijo...

Ja esta el nou repte, gracies lluis, es que desde que vaig a dormir el diumenge fins dilluns a la tarda no puc conectarme ;)
I gracies a tots pels vots, crec que vosaltres mateixos ja heu anat explicant quines eren les meves intencions. Una mica resumir en una foto un posible curt d'en Borjamari (heu caigut en la referencia al primer BJM? XDDD), no fer servir la meva "ventaja" de ser la cara del individu i basicament riure una estona.
I ja possats us explico la historia de la foto, mes que res pq com algun dieu es una mica Borjamariana XDDDDD.
Imagineume buscant per tot arreu un cartell del ZP durant dies. Quan el trobo al centre de Mataro a les 14:30 del dijous em posso a arrancar-lo. Quan en porto a meitat m'en adono que a 10 metres de mi dos mossos d'esquadra amb el seu cotxe patrulla mirant amb cara de flipar. Jo que de perdidos al rio continuo, el trec, l'enrrotllo i m'en vaig xiulant mentres encara em miraven al·lucinats. I al moment de penjar-lo un altre cop comença a passar gent que s'aturava a mirar i jo possava cara de "artista" (crec que la majoria de vosaltres entendreu el que dic, XDDD). Al final un home es va quedar una estona i em va mirar, jo vaig respondre amb la mateixa cara d'incredulitat que ell, es va tornar a mirar el cartell, em va tornar a mirar com dient "si, jo tambe li faria fotos si portes camara" i va marxar.
Asi que vaya tela!!!! XDDDDD
Si es que estan locos estos romanos... XDDDDD

Xesca dijo...

Ja ja ja!
L'he cercat i l'he trobat. Que bona Grey!
Mira que m'he repassat vegades les entrades del Repte però aquesta se m'havia passat per alt.
Bé, 3 anys després però... Més val tard que mai :P
Per cert, que dur es fa reprimir-se de comentar algunes fotos...
Mmmmm... podriem fer un llibre amb totes les fotos del Repte (comentaris inclosos, hohoho)