Perdut

viernes, 21 de marzo de 2008

3 comentarios:

Sergi dijo...

La foto m'agrada molt, la lectura no seria tant clara y directa com la d'en Ramón, bé de fet jo em sembla que la veig però no posaria la ma al foc, veig algú perdut en una "ciutat?" ets tu? sóc jo? som tots nosaltres? estem sols i perduts?
M'agrada la foto, però en Ramón la ha clavat.

Octavi dijo...

La teva es molt xula, sobretot per la gama de colors i la composició. Però es que la del Ramón es l'hòstia!

Aquest cop no hi ha punt, em sap greu.

P.D.: Tampoc l'entenc...

Grey dijo...

Ostres Cris, m'en vaig enterar despres de fer el repte que el tema de Lost et posava en un compromis. Es el problema que tenim els frikis d'alguna cosa, que ens pensen que tots ho son, jejejejeje
Amb la foto tinc un problema, la vaig veure ahir a casa d'un amic un moment i vaig descobrir que a casa meva, per algun motiu no la veig be, es tota negre. Com que no la veig no puc dir res!!!!! a veure si la puc acabar veient i asin la disfruto como los demas :(