Historia Interminable

viernes, 28 de marzo de 2008

6 comentarios:

Octavi dijo...

La teva imatge es molt bona. Transmet el concepte perfectament i a més, m'he partit el cul llegint els titulars camufltas...jejeje...

Però la del Sergi em sembla espectacular.

Un altre cop serà.

Marçal dijo...

Has creat una imatge que ràpidament transmet aquesta sensació de cosa que no te fi. I ho fas havent escollit un tema com els diaris i les notícies que lliguen molt amb les històries interminables.

Però la del sergi, m'ha agradat per l'ambient "fantastic" que ha creat.

Bon inici en les teves primeres participacions al repte!

Damián Costa dijo...

Debo reconocer que esta vez, LE DOY MI PUNTO AL SERGI ESPIN...

Grey consigue hacer entendible el tema de la historia interminable... pero Sergi también lo consigue y, además, me recuerda mucho más a la película (aunque Grey haya utilizado a los protagonistas de la película para ilustrar su periódico)...

Los tonos de los brazos me recuerdan a la paleta de colores de la película y el elemento fantástico del abrazo "infinito" se amolda mucho...

También, decir que después de los derroches de imaginación de los anteriores retos, esta vez me parece que Grey se ha decantado por una opción ya conocida...

Así que... MI VOTO PARA EL SERGI...

PD: por una vez voto la foto que quizás tenga más retoque...

Lluis-T dijo...

Arribo tard, però la teva imatge com et vaig comentar m'ha agradat força. Crec que el joc de la imatge que es perd en l'infinit és una bona aproximació al titol del repte i la posició de la mà que mostra el diari em recorda la tipica imatge que podem veure en les pelis del noi cridant "noticicia, noticia!"... Amen del sarcasme dels titulars

cmntez@gmail.com dijo...

La teva imaginació és interminable. Bona feina.
Has donat una mica d'aire fresc al repte. Però ja va sent hora de què et treguis la gorra i refrigeris el cap.

Sergio dijo...

Be Ramon, m'ha agradat la teva solució. He rigut amb els comentaris i la imatge em dona una sensació d'infinitat.

Tens moltes bones idees!