We are The Robots. Terminator!!!

viernes, 14 de marzo de 2008

10 comentarios:

Octavi dijo...

La veritat es que ha estat dificil decidir, per aixó votu (Amb u) amb retràs.

La imatge del terminator cagant i sense paper es brutal. He rigut molt. jejeje. Inclós la perspectiva es xula. Però la del Marçal m'ha captivat desde el primer moment.

No hay minipunto aquest cop. Però, insisteixo, ha estat dificil decidir.

Sergio dijo...

Si, la decisió està molt complicada...
Finalment decideixo votar pel Ramón.

Tot i que la qualitat de la foto d'en Marçal m'encanta, la posta en escena d'en Ramon es més divertida.

Aixó ha estat com escollir entre una "Menestra de verdures" estilo alta cocina (d'aquelles que t'omplen la boca de sabor a la primera mossegada) contra unes "Costelles a la brasa amb allioli casero".
Tot i que la menestra m'encanta, aquest cap de setmana prefereixo costelles ;)

Sergio dijo...

Per cert, la setmana que bé estic por ahi de vacances, no podré donar el meu vot (ni participar si algú em volgués reptar).

Salut.

cmntez@gmail.com dijo...

Voto pel Ramonator.
últimament les caracteritzacions comencen a estar de moda. Tècnicament no és una gran foto però si que és cert que el plantejament és molt bó. El teu cap rutlla!
Aquesta mescla de robot mig persona, almenys en necessitats dona resultat.
Ben cagada..., dic ben parida.

Lluis-T dijo...

M'encanta el simil dÈn Sergi Espin. Jo en aquest cas em veig més jalant unes verduretes d'alta cuisine. LA foto d'en Ramon es original i divertida, però tècnicament la trobo una mica fluixa. Crec que guanyaria amb més contrast i treient-li detall a les cames i la pared.

Sergi dijo...

decideixo jo?


mmmmm

Pos au que guanyi la foto a lo MeCagoEnMiQuintoReto

Damián Costa dijo...

Mi voto para GREY.

Me ha gustado mucho la metáfora del Sergi y me decanto por el all-i-oli.

Ambas fotos tienen un regusto importante a elementos cinematográficos. La de Ramón, por razones obvias. La de Marçal és un poco más sutil. Pero vuelvo a decir: una parece una superproducción de Hollywood y la otra parece una de serie B. Y yo siento un gran amor por la serie B; esa que nos ha dejado adorables y entrañables películas.

No digo qu la otra no lo tenga, pero la de GREY me parece que es muy imaginativa y implica una puesta en escena "in situ" que me parece que no la tiene la otra. Y eso que ya sabemos todos que el Marçal se curra la puesta en escena (como en la "comida japonesa", recordemos).

Además, la foto de GREY me explica una historia más completa, más "larga". Al menos a mí.

A pesar de todo, me costó decidirme: no dejaba de recordarme la foto del Marçal a "La guerra de los mundos" (versión Spielberg).

Marçal dijo...

Jo realment vaig riure una bona estona quan vaig veure-la. Felicitats per aconseguir explicar la història que el repte plantejava amb una escenificació de pel·licula tant conyona. Haig de dir que fins i tot al principi vaig pensar que el personatge era l'autèntic Shwarzeneger!

Molt bé!

Marçal dijo...

Gràcies pels bons comentaris que heu fet de la foto. Vaig disfrutar molt fent-la. Tot el que apareix a la foto és de l'ikea.
Ja escriuré alguna coseta més demà al matí.

Grey dijo...

Genial la metafora Sergi, jajajaja.
Gracies pels votus, m'esta encantant que les votacions us estiguin semblant complicades perque realment les fotos de l'Octavi i en Marçal son molt bones i aixo em fa trempaaaaaar!!!!!
Ho sento per les carencies tecniques, faig el que puc, de fet espero anar aprenent a mesura que anem passant reptes...
Per aixo intento explotar mes la part que puc controlar mes, la idea, l'originalitat, la posada en escena, la perspectiva...
En fi, ARRIBA ESSSSSSSSSS-PINETE!!!! Vull dir EL REPTE!!!!