Lost!

viernes, 21 de marzo de 2008

6 comentarios:

Sergio dijo...

Hola nois! Voto desde Sardinia:

Cris, no se si es la pantalla d'aquest ordinador de kk a aquest bar de mala mort o que, pero no lo pillo. Esteticament m'agrada pero no l'entenc i en canvi la del Ramon m'entra ràpid pels ulls, te una bona composicio i es divertida. Te lo estas currando chaval!!!!

Apa, voto para Ramon.

Sergi dijo...

M'encanta, que més puc dir? Sóc seguidor de Lost (dels que casi no dorm els dijous esperant el capítol, bé i d'altres dies per altres motius tampoc, jeje) i veient la foto m'ha recordat l'inici de la serie, el fantàstic doble capítol pilot.

Quan parlo amb en Ramón, sempre em diu el mateix:" No tinc ni idea de foto, ni de retoc, hay d'explotar l'únic punt fort l'imaginació" Juer i tant que ho fas!

Molt bé xavalote a veure qui és el guapo que es destrona!

Grey Existe (joder si existe!) One Point

Octavi dijo...

Increíble, no tinc paraules. No nomès es genial pel clicks sino que te l'has currat per donar'l-hi-ho'ns-l'a-h una profunditat acollonant. Es perfecte.

Un punt i pq no puc donar-te més!

Lluis-T dijo...

acabo d'arribar i faig una votació "in extremis". Voto pel Ramon, no sóc seguidor de la sèrie, però recordo el capitol de l'avió estavellat a la platja i crec que l'has clavat. Puntet

Damián Costa dijo...

Llego tarde porque me he dormido después de cenar... pero veo que tampoco es necesario mi voto porque ya hay un ganador...

Secundo a Sergi: ¡¡¡¿a ver quién tiene huevos a hechar a este intruso?!!!

Grey dijo...

Esto... potser si no sentis admiracio pel que feu tots vosaltres no em sentiria tant abrumat per les vostres opinions.
M'encanta el repte perque estic aprenent molt i a mes es una gran oportunitat per poder desfogar-se creativament...
Una cosa si, fer-me fora del trono qualsevol a poc que estigui inspirat, per aqui si una cosa no manca es potencial, esta vist.
Gracies a tots!!!
Grande Grande...