Simetria

viernes, 25 de enero de 2008

8 comentarios:

Octavi dijo...

Entec que la teva foto vol transmetre algo més que una pura simetria, però no aconsegueixo veure-la...

Pot-ser m'agradaria més en un altre repte. Ho sento, no hi ha punt aquest cop.

Sergio dijo...

Arnau:
Has recreat una ambientació a la foto que m'agrada molt.
També m'agrada el fet que la simetria no sigui l'únic element de la foto (que es aixó nen? una peixera??).
Potser guanyaria si estigues un pel més contrastada (són un fan del negre pur).
Igualment es un pijadeta, ja esta bé així, tens el meu puntet.

Lluis:
Esta bé la foto, molt simétrica.
Vas provar un punt de vista més arriscat? Un on no es veies a primera vista el terra?
M'hagues agradat no saber com havies aconseguit una simetria tan perfecte.

Marçal dijo...

He mirat i remirat la foto. Finalment he vist un peix i unes herbes però no me n'ensurto!
Imagino que el peix té una simetria i l'herbeta també
però per mi, tot plegat és massa ocult.

No hi ha punt.

cmntez@gmail.com dijo...

La simetria, suposo que no és global i crec que per l'Arnau la simetria és onírica. el que val és el què diu la natura i de simetries la natura entén poc. La simetria és més humana, cerquem la perfecció tot i què la bellesa la trobem em el conjunt asimètric. La natura entén més de proporcions aures.
Per això la simetria de l'Arnau es troba en un punt auri, il.luminat i enmig d'un mon oníric.
El meu punt asimètric però no auri és per tu.

Sergi dijo...

Sergi, pensa, estas davant una foto de l'Arnau...
Simetria, i va i fotografia un aquari...
Mmmm...
Jo entenc el contrari que en Cristo, de fet a la naturalesa tot te certa simetria (les fulles de les plantes, els animals, etc...), val, però em planto aquí, com en la foto d'en Lluís poc més puc aportar...
Tot i així et dono el meu vot, apali, ara si feu els dos una petita explicació de la foto, no estarà de més...
Apa

cmntez@gmail.com dijo...

Certa, tu ho has dit.

N'Arnau dijo...

Doncs la coseta anava per aquí...El fet de simetria al meu entendre dóna poc lloc a la confusió del terme,i el dia a dia ens en permet de contemplar mogollón de simetria generada principalment de manera "artificiosa",o sigui volia defugir una mica de l'evidència.I si apliquem el voler dir d'en cris mtnez i en Sergi en els seus respectius posts(d'allò més encertats!),doncs per entendre la foto resultant d'un em quedaria el fet de què per mi la Natura n'entèn més de proporcions, i de l'altre el fet de la simetria com a una repetició(que no un calc)...Amb tot això i prenent els elemnts que tenia més a mà(o sigui peixera i plantes i un peixet molt bonic al qual per cert el tinc amb gran estima) em vaig llençar a representar la meva simetria en el que seria un entorn hostil i aquós per aquesta (o sgui orgànic,canviant i metamòrfic)amb un model inexistent però treballat per disposar de simetria morfològica,que per ser imposible li donava un toque alegre que m'evitava recòrrer a la cosa més evident i planera a risc de no ser descoberta o del tot entesa per la majoria, com així finalment a estat...
En fi,només dir que ha estat tot un plaer compartir certa simetria amb tots vosaltres i fins una altra.

Lluis-T dijo...

És clar, complicat. En canvi la meva foto massa evident. Totalment d'acord amb les critiques, però les altres opcions que vaig provar no em van funionar...