Repte Oníric

domingo, 13 de enero de 2008



Apa gracies per l'espera.
A votar malditos!

13 comentarios:

Octavi dijo...

Voteu a partir de ja virusians!!

Sergi dijo...

votem a partir de ja, ok però jo allargaria les votacions fins dilluns, perquè sinó em puc quedar sol votant, crec, diria...

Sergio dijo...

ok, per mi bé.
Votas?

Octavi dijo...

Ari ari!!

"Fins dilluns... Fins dilluns..."

Vota xiulós! Volem vots! Volem vots! (pancartes i molotovs a tutipleni)

Lluis-T dijo...

No se si val o no, però el meu puntet és per tu.
Surreaslime pur. Tots els elements acompanyen, el marc, l'homenot penjat..

Sergio dijo...

Per que no ha de valer?
ES POT VOTAR FINS DILLUNS A LES 00.00h.
Gracies pel puntet ;)

Sergio dijo...

Com aixó segueixi aixi empatarem... Quines regles hi ha si s'empata? Repetim? snif

Marçal dijo...

aqui el desempatador!

La teva foto és molt cridanera i convida a a tenir ganes d'observar-la. M'agrada molt el lloc que has triat. Té l'atmosfera adequada perquè l'homenot aquell estigui penjat al sostre. Les teves cames, des de l'angular, encara semblen més llargues i primes i ajuden a fer més "fantàstica" tota l'escena. Molt bé però l'Ocatvi m'ha sorprès amb l'espumeta i el coloridu!

una altra vegada...

P.D. Per si no us ho ha comentat el Sergi, m´he quedat sense cap foto de les que vaig fer el dissabte a Canfranc. Es veu que la trrgeta i la camara van entrar en conflicte i tots els arxius s'han corromput... : (

Sergio dijo...

Ostres!! No les pots mirar de recuperar?? A mi em va petar una targeta una vegada pero vaig poder recuperar les fotos al fotoprix. Si no pots... quina putada nen!

I de la ricoh també les has perdut?

Grey dijo...

Be, a cada comentari una paraula per definir: Impactant.
M'ha impactat la teva imatge, que puc dir? El problema es que m'ha donat la sensacio de malson i com que ultimament no hem deixen dormir gaire be li he agafat por!!! Hosties, ja ho he dit, impactant... ;)

Marçal dijo...

Sempre quedara la Ricoh...

La ricoh i la seva targeta es van portar bé i ho tinc tot però el tall bò era a la hassel. Demà anire a Casanova a veure si amb algun programilla es pot recuperar alguna cosa..

cmntez@gmail.com dijo...

Serfi al teva foto és d'allò més sucosa i l'ambient és d' envejós entorn fotogràfic. Però té un punt que no em permet veure aquell punt oníric, si més no, com diu en Marçal tenint els colors de l'Octavi la cosa és dilueix. Però realment és una imatge espectacular. I el fet de què hageu fet servir poc el photoshop, buscant més la fotografia, encara em fa valorar amb criteris molt més coneguts per a mi la teva foto.
(boing, boing, boing)
què passa?

Damián Costa dijo...

Para ir rápido que a estas horas hay ganas de dormir (llevo unos 20 min. mirando la foto del Sergi): MI VOTO ES PARA EL SERGI.

Me ha encantado. Me ha aterrado. Me ha inquietado.

Ea, pos eso... mi voto pa ti.