Oníric (O no...)

viernes, 11 de enero de 2008

13 comentarios:

Octavi dijo...

Com que us queixeu de massa retoc, he fet algo més sencillet, dues fotos i ale...

Quines coses a somiar...

cmntez@gmail.com dijo...

ja, ja, ja. Només puc riure. molt bona. la cara és assajada o una improvisació!

Octavi dijo...

jejeje... es improvisada, però sempre he estat un paiaso...

Octavi dijo...

SE HACE SABER...

Que per desició del reptador i reptat, lu cualu masembla (Aquest si que es de zambia fijo) que es legal, estirem el repte fins diumenge nit. El Sergi ha anat molt de cul.

GRACIAS Y CON DIOS.

Sergi dijo...

mira havia escrit un raonament i un analisi, treballat, ordenat, i quan li he donat a postejar s'ha tallat la puta conexió, donat l'hora que és, i que sobretot que no tinc ganes de tornar a escriure tot el comentari (ja em perdonareu), arriba el famós:

VOT EXPREEEEEEÉS-Ale vot al sac...

Marçal dijo...

De fet voto avui perque el riure que em va entrar al veure aquesta foto m'ho va impedir en aquell moment.
L'espuma, els colors i la teva rialla que balla entre l'autèntic plaer de tenir algu (alguna xiuladora)) davall de l'aigua i la tontorroneria absoluta d'un moment en que et sents privilegiat, fant que el vot sigui per tu!

Molt diver!

Grey dijo...

Paraula que em ve al cap: Divertida.
Tant de bo somies coses aixi que segur dormiria molt millor. He rigut, m'ha donat molt bon rotllo i m'ha encantat el teu "desparpajo modelistico" jejejeje.
No m'ha impactat tant com la del Sergi pero la felicitat que m'ha transmes es tradueix en un votu.
Apali

Octavi dijo...

Gracies a tots per l'amor de Deu (snif, snif... moooooooc) estic esmaperdut i bocabadat!

Octavi dijo...

Per cert grey, no se qui ets, però només pel punt ja em caus bé... Fixa-t'hi-ho'l-a'ns...

cmntez@gmail.com dijo...

Voto per tu! Els somnis són tan absurds que ens fan creure que són bonics. Voto pel mon oníric. Gran interpretació i posada en escena, referint-me sempre al repte.

Grey dijo...

De res Octavi. De fet ser el que es diu ser... no soc ningu d'importancia, pero per si tens curiositat soc el tiu que normalment fa l'indi pels curts de Mecagoenmiquintopadre. Crec recordar que hi ha un enllaç al blog de Virus-T, sino mecagoenmi5padre al youtube i el meu vot deixara de tenir valor per tu, jejeje ;)

Grey dijo...

Perdo, Ramon per mes senyes, nanit!!!

Lluis-T dijo...

Doncs decidit, Octavi et toca reptar!!! i ràpid que som a dimarts!!!!!! Bona feina