Oferta! Oferta!

viernes, 4 de enero de 2008

9 comentarios:

Octavi dijo...

Se l'hi ha escapat un cero de més... però es tal qual.

Sergio dijo...

Bonabona.
Aquesta tarda penjo la meva.

Octavi dijo...

En un inici vaig pensar que la teva seria la que l'hi donaria el punt pq la conya (Macabra i cabrona però real) es collonuda... però el rottlo frankenstein me puede...

Un altre any serà!

Marçal dijo...

M'agrada la teva idea però la realització acaba resultant poc aclaridora en un primer moment. La veritat és que té molta conya però els mateixos elements que la fan, també despisten. És una foto complicada de mirar.

no dono punt...

cmntez@gmail.com dijo...

Catxonda! I la post amb aquests colors de nit molt ben aconseguits però perd, personalment, que sent el master amb la proposta i tenint una idea preconcebuda del tema no hagi sigut una mica més treballada. Vull dir no tant, "aquí te pillo, aquí te mato".

Lluis-T dijo...

Bona ambientació nocturna i a més coneixent les dificultats, diguem tècniques, en quan a sonats que paran al teu costat a veure que fas i et miren amb cara de abduits. M'agrada la ironia que vols ensenyar, però trobo que el motiu queda dispers dintre de la foto, vull dir que el que vols explicar queda en un segon terme i quedar-nos en una bonica foto de paisatge nocturn. D'altra banda aqueste llums efecto "estrella", em molesten, especialment la de la esquerra i "m'enbruta" la imatge.

Grey dijo...

M'agrada molt la foto. A mi personalment s'em ha anat la vista cap a la sensacio de profunditat que m'ha donat l'acera. Pero haig de confessar que m'ha costat uns segons trobar la referencia al tema ofertero, totxo que es un...

Octavi dijo...

Estic amb el Damià, a mi tampoc s'ha m'anat la vista enlloc. he vist la pintada a la primera de canvi.

Lluis-T dijo...

Que bonica es la democrasia