Simetria

viernes, 25 de enero de 2008


7 comentarios:

Octavi dijo...

La veritat es que es una foto massa sencilla i, sembla, feta amb certa pressa... Però es simétrica. Aixó i només aixó et dona el meu punt.

Esperava perspectives més forçades i/o espectaculars.... Una mica sosaina tot plegat...

Marçal dijo...

Estic una mica amb l'Octavi (per cert un dia em van encarregar fer unes fotos d'un Octavi, que és el nom comercial d'un diposit de cartró en forma octogonal per posar-hi..............tatxantatxant!!!!! vi!!!!)

Mirat del damunt imagino que el dipòsit és molt simètric...

En fi, acabo... Quan la vaig veure, vaig pensar en el visor d'una camera amb els seus punts d'enfoc i tal. Ës una simetria perfecte i encaixa sense dubte al títol del repte però un petit gir de la idea o un amago (una petita conya) haurien estat molt benvingudes.

De totes maneres, tens el meu puntet.

Sergi dijo...

És simètric:
" configuració simètrica Configuració geomètrica tal que per a tot punt A de la configuració hi ha un altre punt B, anomenat simètric, els quals equidisten respecte a un element prefixat, que pot ésser un punt (centre de simetria), una línia (eix de simetria) o un pla (pla de simetria). "
Però tampoc podria afegir masses coses més de l'imatge, es tracta d'un terra, no és zenital del tot, però si molt picat, però sense maldat et dic que no entenc massa bé per on anaves. O potser buscaves només una imatge plàstica en si...

cmntez@gmail.com dijo...

Si que s'ajusta al tema, més aviat diria (com diu en Roger Mas) que la teva simetria no deixa cap dubte del què volies aconseguir però ha faltat una micona de gràcia. Tot i que jo no em posaria aquest terra al lavabo de casa meva (senyor Zapatero això és una conya perquè no en tinc pas cap casa i segons per a vostè ja sóc vell per tenir ajudes) trobo que has aconseguit una bona simetria però sabent del què ets capaç no veig poder a la imatge.

Sergio dijo...

Ei Sergi, pero tu a qui has votat?
No m'ha quedat clar...

Damián Costa dijo...

Sólo porquè tiene una simetria perfecta y no se te puede decir que estás fuera del tema. MI VOTO ES PARA TI, LLUIS. Pero te mereces un tirón de orejas (como yo algunas veces) porque sabemos que tú podrías haber encontrado algo más.

Entiendo que el Arnau ha querido hacer algo más, pero no lo entiendo y creo que no lo ha conseguido y se ha perdido del rumbo que marcaba el reto.

Por favor, hacer una pequeña explicación.

Gracias a todos, todas por haber participado.

Grey dijo...

Me suscribo als comentaris generals i voto per tu, encara que penso que si la foto de l'Arnau hagues estat mes clara el fet de trobar la simetria (encara que menys perfecte) en una cosa natural m'hagues donat mes rotllo, pero es que no ho veig!!!!!
Aix... votu...