Me parto

viernes, 18 de enero de 2008




9 comentarios:

cmntez@gmail.com dijo...

Voto per la teva.
Veig un toc d'humor fi i intel·ligent al comparar les fotografies de maniquí. Tots amb cap i el del mig sense però aquest és l'únic que gràcies a la roba té pel. És com si digués no tinc cap però tinc pel colla de calbs! No és la interpretació que potser tu buscaves però... hi ha una intenció d'explicar alguna cosa al jugar amb les tres imatges i això dona joc a diferents interpretacions. La llum o més aviat el conjunt de la imatge té atractiu vusual.

Sergi dijo...

Em va costar entendre-la, crec que el misatge està clar, però em va costar, això no és pas dolent.
La trobo subtil, com comenta en Cristo, trobo ben treballat el joc d'imatges, la relació imaginada entre els maniquís.

Un punt per tu, apali.

Sergi dijo...

_Televoto digame?
_Quisiera un voto para el reptevirust!
_ de Guarnicion le ponemos Lluis o Octavi?
_ un televoto con Lluis por favor.
_su nombre por favor?
_Marçal
_Enseguida llega su voto.
_gracies tu...

Grey dijo...

Voto express que me duermo...
Pero cap de les dues m'ha convençut, ho xento...

Damián Costa dijo...

A ver...

Entendí la foto del Octavi con lo de "partirse el culo", pero no me hizo gracia... Y no entendí la foto del Lluis, sólo el hecho de las cabezas de los maniquíes sin rostro (que nos representan a todos) mirando a otro que no tiene cabeza, pero tampoco me hizo gracia...

Así que, para votar, me decantaría por valorar la técnica y, en ese aspecto, me decantaría por la foto del Lluis: me gusta mucho la luz, la combinación de colores,... Pero no la entendí.

Así que, como mi voto no será decisivo para nada y quiero ser coherente con algo que dije semanas atrás, me reservo mi voto y NO SE LO DOY A NADIE...

Ea... ya esta dicho...

Octavi dijo...

Pos e perdío...

televoto m'agradat...jejeje...

Sergio dijo...

Ole ole, ja tenim guanyador. Ara que en Lluís expliqui quin es l'acudit siusplau!!!! L'ha encertat el Cris, es la idea dels calvs i els peluts?? O es algún altre cosa...?

Porfapliiiiisssss!!!

Lluis-T dijo...

Ufff, pels pels.
Doncs ho explico, home. Hi han varies interpretacions. LA mes clara és la que comenta en Cristo, els maniquis a dreta i esquerra semblen (o al menys això pretenia) que s'estan enfotent del maniquí del mig perque no te cap, però al mateix temps el maniquí del mig el veig enfotent-se de forma siniestra dels altres perque no tenen cabells. Em va semblar que la posició dels diferents maniquis donava joc a aquesta interpretació.
D'altra banda, unaltre interpretació és, donat que els maniquis no tenen cap tret distintiu a la cara, un pot imaginar quina es la seva expresió, que pot ser bastant com el simbol teatral, del riure al plor depenent de la persona i el moment que ho miri. Volia que cadascú li poses una cara i una expresió als maniquis, i d'aquesta manera comparar les diferentes percepcions que cadascú hagues postejat.

Marçal dijo...

Sento molt arribar a aquestes hores... De fet el sergi va fer el meu televoto dins l'horari reglamentari...

Jo havia pensat com el Cristo pel tema de que el del mig té cabells i els altre no i això podia ser motiu de riure. Però ho veia com força "descabellat" i ni jo mateix em volia creure que aquesta era una de les idees del lluis. Per composició i sensació fotogràfica tenia clar que m'agradava més que la de l'Octavi.

puntet