Repte CCVIII - Arma de doble tall

sábado, 27 de agosto de 2011


10 comentarios:

cmntez@gmail.com dijo...

Foto: Sònia Árias

Marçal dijo...

Tant bona que és l'aigua i els gremlins no hi combreguen... (ara no recordo bé... es multipilcaven?)

punt!

Sergio dijo...

Molt bon repte de totes dues!!!

Gizmo powa!

Punt!

Sonia Arias dijo...

Ei! Gràcies per penjar-me la foto!

Anónimo dijo...

Molt bon repte!
em va costar banstant decidir-me, la teva imatge m'agrda molt i em va transportar molts anys enerera, sembla que ha pasat una eternitat des de que els Gremlins es posaven violets amb l'aigua.
Nomès hi ha una cosa que ha fet que finalment no et donés el punt, i es que potser hagués encaixat més amb un tema com "perill" o "inestable"
Felicitats per la foto.

Xesca dijo...

Sònia m'encanta la teva foto, clara i neta com l'aigua. Quan la vaig veure em va fer somriure i vaig lloar la teva imaginació.

Ha set un bon Repte, llàstima que encara hi hagi molts membres de vacances.

Xesca dijo...

Ah, i m'he oblidat de comentar la curiositat de que les dues haguem coincidit en triar (per primer cop en ambdós casos) un format quadrat per al nostre Repte :)

Sonia Arias dijo...

Doncs repecte a la foto em vaig quedar en blanc quan vaig veure lo d'arma de doble tall. Tampoc volia fer res evident. Total que em va sortir això.

I de la teva foto Xeskins m'agradaria dir-te que em menjaria encantada els dos cors!
I lo del format quadrat també ho vaig pensar, que era casualitat que les dues el fessim servir :).

Xesca dijo...

Doncs això esta fet Sònia :)
Te'ls guardo per a quan ens veiem :P

Grey dijo...

Divertida, nostalgica (jo en tenía, i potser tinc encara, un gizmo semblant a aquest!), i un punt de vista sorprenent del repte proposat...